Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

sobota, 7 stycznia 2012

Essence - nowy asortyment 2012


Stało się! Oto nowości, które mają zagościć w szafach Essence w okresie wiosna/lato 2012!















  1. essence mono eyeshadow
  2. essence colour & shine eyeshadow
  3. essence eyeshadow brush 
  4. essence gel eyeliner brush
  5. essence kajal pencil 
  6. essence 2in1 kajal 
  7. essence long lasting eye pencil 
  8. essence liquid ink eyeliner/ liquid ink eyeliner waterproof 
  9. essence 2in1 eyeliner pen 
  10. essence glam liner
  11. essence gel eyeliner 
  12. essence get BIG! lashes volume boost mascara waterproof 
  13. essence get BIG! lashes volume boost mascara 
  14. essence volumizing lash powder
  15. essence I love runway highlighter 
  16. essence get BIG! lashes volume curl mascara 
  17. essence eyebrow designer 
  18. essence eyebrow tweezer 
  19. essence make-up bag 
  20. essence marble mania lipgloss
  21. essence mini lipgloss set 
  22. essence XXXL shine lipgloss 
  23. essence stay with me longlasting lipgloss 
  24. essence lipstick 
  25. essence glossy lipbalm 
  26. essence lipliner 
  27. essence soufflé touch blush 
  28. essence colour & go quick drying nail polish
  29. essence nude glam nail polish 

23 komentarze:

  1. AAAAAAAAAAAAAAA!
    Podoba mi się ten pędzelek do nakładania cieni i "cieniowane" błyszczyki. Grafitowy liner- mniam :). Róże w musie!!!!! Nudziarskie lakiery! Wezmę kredyt

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW :) ja chce już :D:D wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
  3. hmm te pędzelki to są jakies inne? wiesz czym się różnią od tych obecnych?
    ciekawa jestem tuszy, nudziakowej pomadki i bazy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. A dopiero zastanawiałam się na wizażu jakie będą nowości i spadłaś mi z nieba :D jestem ciekawa pomadki różowej oby nie miała drobinek i pędzelka do cieni, lakiery nude też fajne już trzeba kasę odkładać:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę ze się inspirują limitkami-puder do rzęs jak z VL i róze w musie jak w BB

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapowiada się świetnie! róże w kremie, pędzelki, 2 pierwsze cienie, błyszczyki i pomadki...rozmarzyłam sie:))

    OdpowiedzUsuń
  7. aaaarghhhh oczywiście eyeliner, róże w musie :love: i cienie jedynki-oby była lepsza jakość niż teraz ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna notka ;) ciekawa jestem błyszczyków i lakierów przede wszystkim. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. jejuuuuuuuuu ile pięknych rzeczy!
    a tak mało pieniędzy :(

    OdpowiedzUsuń
  10. nie wiedziałam, ze az tyle tego.. chciałabym chociaż troszkę mieć w swojej szafce :D

    OdpowiedzUsuń
  11. parę rzeczy jest naprawdę ciekawych ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. kolekcja dość interesująca ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. w poniedziałek pędzę do natury normalnie :C

    OdpowiedzUsuń
  14. :D
    Już nie moge się doczekać :>

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie piękne kolory lakierów ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. wow ! zapowiada się świetnie , lakiery wyglądają super ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja chcę wszystko;). A najbardziej eyeliner srebrny, obydwa kolory Stay with me lipgloss, róż w musie, bazy i wszystkie nudziaki lakierowe.

    OdpowiedzUsuń
  18. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!! już wiem co MUSZE kuppic!
    np. ten pędzel ;>

    OdpowiedzUsuń
  19. mnie lakiery colour&go tyle razy zawiodły, że już się na nie nie skuszę :O

    OdpowiedzUsuń
  20. myślę , że te róże będą warte uwagi . koniecznie trzeba przetestowac ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Aaa - fioletowa i brązowa kredka long lasting i fioletowy i brązowy cień - skuszę się, na pewno skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  22. No, no :) Już nie pierwszy raz widzę nowości, ale i tak mnie wcięło.
    Muszę kupić :

    - pędzelek do cieni i do eyelinera
    - kosmetyczka w kropki
    - pęseta
    - kredka do brwi z grzebyczkiem
    - beżową i fioletowa szminkę
    - róż w kremie
    - brokatowe lakiery

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...