Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

niedziela, 15 stycznia 2012

Lemax - New Beauty Line (brokatowy dziwak)


Chyba jeszcze o tym nie wspominałam, ale lakiery Lemax z serii New Beauty Line to jedne z moich ulubionych. Kupuję je w kiosku, w drodze do pracy, a każdy z nich kosztuje... 2 zł. :)

Różnią się od siebie jakością w zależności od linii (i są to spore różnice). Najlepsze są kremowe, ładnie kryją, szybko schną, bajka. Jednak w oko wpadł mi śliczny brokacik - generalnie granatowy, ale opalizujący też na zielono. 




Pomyślałam, że jeśli będzie tak wyglądał na paznokciach, to bosko. Jakże wielkie było moje zaskoczenie...


Baza jest przeźroczysta, z lekkim fioletowym zabarwieniem. Brokat to raczej opalizujące na niebiesko i zielono drobiny.




Jako samodzielny lakier nie ma szans by się sprawdził, ale na innych kolorach fajnie wygląda:








Spodziewałam się mimo wszystko zupełnie czego innego i mam teraz niezłą rozterkę. Z jednej strony efekt jest fajny, z drugiej kusi mnie, żeby go przerobić na kolejnego frankena :D

Jak myślicie?

17 komentarzy:

  1. Ja ostatnio też zakupiłam lakier, który w buteleczce wyglądał bosko, a na paznokciach paskudnie, ale kupię jakiś fajny brokat i do niego dosypię.
    Czarny pokryty tym brokacikiem wygląda bosko, jak rozgwieżdzone niebo :D

    OdpowiedzUsuń
  2. no dziwak, ale na ciemnym lakierze zachwyca!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Na ciemnym lakierze wygląda cudownie ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi również podoba się na czerni

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też lubię lakiery Lemax :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Yyyyyyyy, faktycznie dziwak, oszust mały

    OdpowiedzUsuń
  7. ja nabyłam taki lakier z BarryM chociaż wyglądał na różowy, na prawdę nadaję się jedynie jako top coat na inny lakier ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Co za niespodzianka, nigdy bym się domyśliła, że taki da efekt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też!
      3 razy dokładnie czytałam posta i oglądałam zdjęcia bo myslałam, że to pomyłka jakaś.Dziwak jak nic.Ale śliczny

      Usuń
  9. na czarnym wygląda cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. no racja dziwak :) ale na ciemnym świetnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  11. najlepiej na czarny zdecydownaie

    OdpowiedzUsuń
  12. na czarnym piękny! nic nie dosypuj:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Na czarnym wygląda ge - nial - nie! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgadzam się z poprzedniczkami, na czarnym/ciemnym kolorze wygląda rewelacyjnie :)) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...