Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

piątek, 29 lipca 2011

Basic - LE Travel Color nail polish


Kolejna niemiecka firma decyduje się postawić na limitki. Travel Color od Basic póki co wypada dośc skromnie przy kolekcjech innych firm, ale nie znaczy to, że nie ma na czym zawiesić oka. W skład kolekcji wchodzą cztery lakiery (w tym jeden matujący), mozaikowy puder, podróżny pędzelek i lusterko do komórki.



Podoba mi się nazwanie lakierów zamiast nadania im tylko numerów. Mamy Las Vegas, Bangkok i Neu Delhi. Kolory są mocne, jednolite, bez drobinek. Największym zaskoczeniem jest krycie. Jednak da się zrobić lakier, którego wystarczy jedna warstwa żeby ładnie pokryć paznokieć. :)

Pędzelek jest mały, ale nie miałam problemu z malowaniem.

03 - Las Vegas:

jedna warstwa

dwie warstwy


02 - Neu Delhi:

jedna warstwa

dwie warstwy


01 - Bangkok:

jedna warstwa

dwie warstwy


Ostatni z lakierów - matujący. Daje bardzo fajny efekt, tu na pozostałej trójce (wszystkie po jednej warstwie):


Cena każdego to 5,99 zł. Ja jestem zadowolona.

9 komentarzy:

  1. Las Vegas - zakochalam sie w tym kolorze :)
    Ale nei rozumiem ideii matowanai paznokci kurcze lakeir to lakier... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tych lakierów, ale prezentuję się prześlicznie. :) Wszystkie kolorki bardzo przypadły mi do gustu. Buziaki. :*

    OdpowiedzUsuń
  3. matujący jest świetny! muszę go zakupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ta limitka jest dostępna w PL ? Chętnie przygarnęłabym lakier matujący :)

    OdpowiedzUsuń
  5. OO całkiem fajne kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam do zabawy " Nigdy nie wychodze z domu bez..." szczegóły u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny Las Vegas! Czemu, oh, czemu nie mam dostępu do produktów tej firmy :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Zostałaś przeze mnie otagowana: http://jyylinka.blogspot.com/2011/07/make-up-blog-award.html :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...