Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

piątek, 1 lipca 2011

Modern Muse - nowa limitowanka od Catrice


Dopiero co w niemieckich sklepach pojawiła się kolekcja Out of Space, a już mamy zapowiedź kolejnej - Modern Muse. 

W jej skład wchodzą: metaliczne cienie do powiek w kolorach C40 Lord Of The Blings, C50 Metall Of Honor, C60 Jennifer’s Gold  (powyżej)...


kredki do oczu Precision Eye Pencil w kolorach  C60 Khakitoo, C70 I Wood If I Could, C80 Wildthing. 


Evolution to Revolution Mascara


Dosyć modne ostatnio flamastry do ust - Colour Infusion Longlasting Lip Stain (C10 Holly Wood und C50 Red & The City)


No i oczywiście lakiery do paznokci: C560 Rusty But Sexy, C650 Goldfinger, C460 In The Bronx, C680 Khaki Perry und C620 Captain’s Sparrow Boat.


Co tu dużo mówić... czekam!

7 komentarzy:

  1. mi też właśnie one mi się spodobały :) może jeszcze mascara, ale w sumie ja lubię jak najbardziej podkreślone rzęsy, więc pierwszego kroku z tych dwóch pewnie bym nie używała :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podobają:)

    P.s dodaje od obserowanych:)
    pozdrawiam justynka889:)

    http://kobiece-wariacje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. na jakiej zasadzie dziala ta maskara?

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie mascary pojawiły się już wcześniej w ofercie MAC czy Bourjois. "dobudowująca się szczoteczka" jest gęstsza i nabiera więcej tuszu. Nie miałam jeszcze okazji takiej używać, więc może z ciekawości bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. hmmm...pierwszy raz na widok limitki Catrice jakoś nie osłupiałam z wrażenia ;) może jedynie cienie wyglądają zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne kolory lakierów, może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...