Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 18 lipca 2011

NOTD - rezultat rozczarowania


Moje dzisiejsze paznokcie są efektem rozczarowania, jakie sprawił mi lakier Cosmo.

Liczyłam na jednolitą, intensywną żółć, ale okazało się że i trzy warstwy nie kryją za dobrze. Żeby odciągnąć uwagę, pokryłam je dodatkowo pękaczem z P2 i przyznam, że efekt całkiem mnie zadowolił. Na tyle, że wiem, że lakier Cosmo nie będzie stał nieużywany mimo zbyt małej na samodzielne występy pigmentacji.


Podoba się wam?  :)

16 komentarzy:

  1. Całkiem fajne połączenie kolorków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie podoba mi się fekt pękacza na pazurkach, nie wiem jak dla mnie za duże przerwy i dziury są =] Ale żółtek fajny =]

    OdpowiedzUsuń
  3. Połączenie kolorów super :))

    OdpowiedzUsuń
  4. mni się osobiście pękacze nie podobają. pazurki najlepiej wyglądaj naturalnie, albo w delikatnych kolorach ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. A wiesz, przez Ciebie kupiłam dzisiaj w tej drogerii ten smerfowy lakier :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się odcień żółtego, fajne połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  7. W lakierach o odcieniu żółtym chyba trudno o pigmentację. Mam 3 żółte z różnych firm i też potrzeba minimum trzy warstwy aby było ładnie. W połączeniu z czarnym wygląda super :) Prawie jak pszczoła :) Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zostałaś otagowana:
    http://sexiprzygodazwizazem.blogspot.com/2011/07/one-lovely-blog-avard-czyli-zostaam.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę super:) Z żółcią to ciężko dobrze utrafić. Polecam z Miss Sporty Clubbing Colours, naprawdę dobre krycie:) Niedługo będzie o nim notka u mnie na blogu więc zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Żółtki tak mają, niestety :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wygląda świetnie w połączeniu z pękaczem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sam odcień żółci mi się nie podoba, ale pękacze cały czas mnie zaskakują, bo są takie uniwersalne :) Bardzo fajne połączenie...

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja się zakochałam ostatnimi czasy w pękaczach :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...