Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

piątek, 1 lipca 2011

Wibo - LE Rose Collection lakiery do paznokci


Nigdy nie szalałam za lakierami Wibo, mam chyba tylko jeden. Ale nowa kolekcja mnie skusiła - dwa nowe wpadły w moje ręce. Lakiery pachną różami i dostępne są w 10 kolorach. Są to głównie odcienie różu i fioletu, ja wybrałam z nich numery 3 i 9.



Nr 3 - w buteleczce wygląda trochę jak ciemna brzoskwinia wpadająca w pomarańcz. Jednak jest to chyba efekt rzeźbionej z grubego szkła butelki, bo na paznokciach jest już o wiele bardziej marchewkowy.


Niestety mój aparat przekłamuje trochę kolory, w rzeczywistości są cieplejsze, niż tu na zdjęciach. 




Nr 9 - fuksja (mam słabość do takich kolorów na paznokciach). 






Oba lakiery są ciemniejsze i intensywniejsze na paznokciach niż w opakowaniu i mam wrażenie, że jest to sprawka butelki. Pachną różami... różaną konfiturą ;)

Jeśli chodzi o lakier - jestem bardzo pozytywnie zaskoczona. Nie spodziewałam się cudów. Konsystencja jest jak dla mnie idealna. Nie za gęsta, nie za rzadka. Nie smuży, krycie na świetnym poziomie. Do tego bardzo wygodny pędzelek. Co do trwałości - wypowiem się niebawem :)

Nie spodziewałam się takiej dobrej jakości za 4,99 zł.

12 komentarzy:

  1. Te buteleczki są przepiękne. ;) Kolorki bardzo ładne, chyba też się skuszę na jakiś z tej serii ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. kolorki bardzo ładne:)
    czekam na info o trwałości:)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne opakowanie i jak ładnie sie błyszczą

    OdpowiedzUsuń
  4. różowy mi się bardzo podoba :) a te opakowania są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Coraz bardziej mi się podobają:P

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne kolory i buteleczka też:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Niewazne, ze pewnie zdubluje kolory ale buteleczki sa cudne!!!
    Musze im sie przyjrzec przy najblizszej wizycie w Rossmannie:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten różowy jest boski, buteleczka też piękna.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...