Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

sobota, 30 lipca 2011

One Lovely Blog Award


 Zasady nominowania:

- Podziękowania i link blogera, który przyznał wam tę nagrodę.
- Skopiuj i wklej logo na swoim blogu
- Napisz o sobie 7 rzeczy
- Nominuj 16 innych cudownych blogerów (nie można nominować
blogera, który wam przyznał nagrodę)
- Napisz im komentarz, by dowiedzieli się o nagrodzie i nominacji :)

Za nominację dziękuję wszystko i nicAnonymePierniczkowejmoniSexiChic, i kosmetykomanii (przepraszam, jeśli kogoś pominęłam).

7 faktów o mnie:
1. Mam 25 lat, studiuję Dziennikarstwo i Komunikację Społeczną. Moją specjalizacją jest Public Relations i Corporate Identity. Fascynuje mnie wizerunek nie tylko na poziomie kosmetycznym ale także wizerunek marki i firm.

2. Uwielbiam jeździć na rowerze. Szybko. :x

3. Jestem fanką seriali: Lie to Me, My name is Earl, Breaking Bad, Flight of the Conchords, Dexter, Weeds, House MD, Cougar Town, Californication, Sex and the City, The Big Bang Theory.

4. Także tych animowanych: The Simpsons, American Dad, Family Guy, Futurama, The Cleveland Show.

5. Pochłaniam książki, zwłaszcza thrillery (psychologiczne, medyczne), kryminały. Uwielbiam się bać.

6.  Śpiewam kiedy wydaje mi się, że nikt nie słyszy. Ostatnio jechałam z siostrą samochodem i wyłyśmy jakiegoś hiciora. Chłopak jadący koło nas usłyszał przez otwarte okno i śmiał się z nas kiedy jechał pasem obok.

7. Uwielbiam piercing, mam parę kolczyków. Swego czasu miałam nawet przekłuty kark, ale musiałam wyjąć kolczyk.

Ponieważ ten tag to już dość odległa historia, nie taguję nikogo. Jeśli jednak czytasz to i nie brałaś jeszcze udziału w zabawie, to taguję właśnie ciebie! :)

4 komentarze:

  1. Nooo fajne te ciekawotki o tobie :) percing tez lubie ale karku bym sobie nei przekula :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Pff czuję się pominięta :P
    Przyznaj się, co masz przekłute :>

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tez uwielbiam Futurame, Family guy i American dad :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Również pochłaniam książki. :) Z tym że gustuję w bardziej babskiej literaturze. :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...