Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

wtorek, 17 maja 2011

Mollon - Matt Beauty lakier do paznokci


"Profesjonalny matowy lakier do paznokci. Zapewnia matowy 
i głęboki kolor, utwardza i odżywia płytkę paznokcia, gwarantuje 
jakość i trwałość do 7 dni."

Matowy lakier za mniej niż 6 zł? W to mi graj! Wybrałam kolor soczystej trawy. 





Pierwsze i najważniejsze: konia z rzędem temu, kto dostrzeże mat. Według producentów chyba sam fakt nieposiadania drobinek jest równy matowości. 

Niestety krycie pozostawia wiele do życzenia. Nawet trzy warstwy nie kryją dokładnie, widać prześwity.

 światło dzienne

 pełne słońce


Nie wiem, czy u was też to widać, więc zaznaczyłam miejsce w którym płytka paznokcia przebija spod 3 warstw lakieru.

Odnośnie trwałości się nie wypowiem, bo najzwyczajniej w świecie zmyłam ten lakier bardzo szybko. :)

2 komentarze:

  1. jeszcze tej marki nie widziałam u siebie

    OdpowiedzUsuń
  2. Kilka lat temu kupiłam czarny z tej serii. Totalny niewypał.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...