Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

wtorek, 17 maja 2011

Be Beauty - masło do ciała mango


"Tajemnice urody" w Biedronce? Jak tu się nie skusić?! 

Biedronka już nieraz potrafiła mnie zaskoczyć jakością swoich kosmetyków. Codziennie używam żeli do mycia twarzy z linii Be Beauty i jestem z nich bardzo zadowolona. Tym chętniej poszłam zobaczyć, co mają tym razem w ofercie. Padło na polecane przez niektórych masło do ciała z linii Spa - to o zapachu mango.





Powiem szczerze. Byłam zaskoczona AŻ TAK maślaną konsystencją. Nie ma tu mowy o gęstości kremu czy balsamu, nazwa nie jest przesadzona. Spokojnie można obrócić pudełko do góry nogami a masło się nawet nie poruszy.


Nie utrudnia to jednak nakładania czy rozsmarowywania na ciele. Bardzo ładnie się rozprowadza i mimo konsystencji nie ma mowy o tłustym, nieprzyjemnym filtrze. 


Zawiera masło Shea i masło kakaowe, bardzo dobrze pielęgnuje i nawilża. Witamina E i olejek z pestek moreli mają sprawić, że skóra będzie lśniła naturalnym, letnim blaskiem, ale mają w tym zasługę także drobinki, widoczne dopiero po rozsmarowaniu masła na ciele.


Ma bardzo przyjemny, niezbyt nachalny zapach. Podoba mi się też szerokie i dość płaskie pudełko, które mieści 200 g masła -  znacznie ułatwia nabieranie go na palce. 

Jedynym minusem jest dostępność, bo powiem wam że za te 7,99 zł chętnie kupiłabym następne, a w mojej Biedronce już śladu po nich nie ma.

 Trzeba będzie zrobić rundkę po pozostałych. 

6 komentarzy:

  1. No no, chyba sobie taki kupie. Byłam dzisiaj w Biedronce mogłam go wziąść, ale nie pomyślałam. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. polecam, ja jeszcze na to limonkowe chyba zapoluję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zastanawiam się nad kupnem ale może za jakiś czas będę jeszcze wprowadzane szkoda że to limitowana wersja

    OdpowiedzUsuń
  4. A w której Biedronie kupowałaś? :D Bo ja dość często swojego czasu widywałam te balsamy ;).

    OdpowiedzUsuń
  5. a u mnie jeszcze były ale nie wzięłam bo 2 parabeny w składzie znalazłam

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...