Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

wtorek, 24 maja 2011

Tag Top 10 :)

Zostałam otagowana przez Oliskova - bardzo dziękuję.:)




Zasady gry:

1.Podziękuj za przyznane wyróżnienie.
2. Zamieść u siebie link osoby, która cię wyróżniła.
3. Wklej u siebie logo wyróżnienia.
4. Przekaż nagrodę 10 blogerkom.
5.Zamieść linki do ich blogów.
6. Powiadom o tym nominowane osoby.
7. Stwórz listę 10 ulubionych kosmetyków.



Lista blogów które taguję (skromnie - tylko 3, reszta już otagowana wielokrotnie):
1. http://rebellious-lady.blogspot.com/
2. http://nusiaxx.blogspot.com/
3. http://kobietamowi.blogspot.com/ 


Lista moich ulubionych kosmetyków (kolejność przypadkowa):

1.  Max Factor Pan Stick




2. Dairy Fun - Apple Caramel body scrub







3. Sephora Sculpting Disc







4. Skinfood Salmon Dark Circle Concealer





5. Dax Cosmetics samoopalacz w piance 







6. L`Biotica, Biovax maseczka do włosów z proteinami mleka





7. The Body Shop - mgiełka z witaminą e 







8. Paleta do konturowania kupiona na ebayu




To by było na tyle. Ciężko było wybrać, bo zazwyczaj eksperymentuję z kosmetykami - te na pewno się nie zmarnują :)

2 komentarze:

  1. a ja Ciebie u siebie otagowałam :) pozdrawiam serdecznie i gratuluję fajnego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. 5i7 zdecydowane TAK :)
    nad 4 ciągle się zastanawiam

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...