Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

piątek, 6 maja 2011

Rozdanie u Anety Gałeckiej

Do wygrania u Anety wybrana paleta cieni Sleek. Zasady twarde:

"1. Musicie być moim publicznym obserwatorem i podać nazwę pod jaką mnie obserwujecie
2. Podać swojego e-maila
3. Dodać mnie do blogrolla i podać adres swojego bloga
4. Dodać na swoim blogu OSOBNY  post o moim rozdaniu i podać w nim link do mojego bloga a także zdjęcie nagród, a w komentarzu zostaw link do swojego posta o moim rozdaniu.
5. Napisać którą paletę Sleek chciałybyście otrzymać i dlaczego akurat tą."


Paletki do wyboru:

Zdjęcie z bloga Anety

Powodzenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...