Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

niedziela, 1 maja 2011

BeneFit - Talk to the tan


Należę do osób, które lubią być lekko opalone. Gdy wyglądam blado, wiele osób martwi się o moje zdrowie i samopoczucie. W trosce o moją skórę unikam solarium i zbyt długiego przebywania na słońcu. Tu jak zwykle problem można rozwiązać kosmetykami.

Ciemniejszy niż zwykle podkład będzie wyglądać nienaturalnie, a samoopalacz daje długotrwały efekt. Benefit pomyślał o tym wszystkim. Talk to the tan to brązująco-rozświetlający fluid, który nadaje cerze naturalny odcień opalenizny. Na dodatek zmywa się przy demakijażu.



Efekt można stopniować, nakładając drugą warstwę. Wygląda to naturalnie, nie robi plam. Można go używać pod podkład. Po aplikacji trzeba tylko pamiętać o szybkim umyciu rąk.

Ja swój kupiłam w Sephorze. Można go dostać także na allegro, ale trzeba uważać na podróbki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...