Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

piątek, 24 lutego 2012

Ciao.pl - zniżka dla nowych klientów oraz nowości w ofercie



W sklepie internetowym ciao.pl parę zmian. 

Po pierwsze - rabat na pierwsze zamówienie w wysokości 3%
Po drugie - przy zamówieniu za min. 49 zł przesyłka na paczkomaty gratis
Po trzecie - około 3000 nowych kosmetyków w asortymencie

W dziale perfumy znajdziecie takie marki jak: Cacharel, Calvin Klein, Chanel, Dior, DKNY, Dolce & Gabbana, Elizabeth Arden, Escada, Gucci, Hugo Boss, Marc Jacobs,YSL i wiele wiele innych.


Nowości w pielęgnacji: Aquolina, popularne i skuteczne Biotherm, Clarins, Clinique, Collistar, Delarom i Mineralcare, ekskluzywne La Prairie oraz inne kosmetyki, które stanowią doskonałe uzupełnienie dotychczasowej oferty ciao.pl - Christian Breton, English Garden, Fenjal, Greenland, Guerlain, I Coloniali, Lancome, Nesti Dante, Organix, Orlane, Pupa, Shiseido i Victoria's Secret.


I to, co najbardziej rusza mnie (:D) - kolorówka: Artdeco, Bourjois, Caron, Clarins, Clinique, Collistar, Estee Lauder, Eylure, Givenchy, Guerlain, Isadora, L'oreal, Max Factor i Revlon.



Jeszcze szybkie pytanie ode mnie: czy korzystałyście już z paczkomatów? Ja jeszcze nie miałam okazji, ale słyszałam dużo dobrego o tej metodzie. Polecacie, czy wolicie tradycyjne rozwiązania?

5 komentarzy:

  1. Polecam paczkomaty. Szybko i tanio. A ta promocja 3% na pierwsze zamówienie jest żenująca. Mogliby się nie ośmieszać i już nie dawać żadnej promocji jak tacy są skąpi.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie używałam paczkomatów jeszcze, bo niestety u mnie w mieście ich nie ma, i bardzo nad tym ubolewam, bo też słyszałam o nich sporo dobrego.

    popieram TheRajsza, że rabat w wysokości 3% jest żenujący

    OdpowiedzUsuń
  3. Paczkomaty są świetne, dużo wygodniejsze niż poczta.
    Z tą zniżką to się dopiero popisali...

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...