Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

sobota, 25 lutego 2012

Okołokosmetycznie - nietypowe lusterka ;)


Lusterko to rzecz, która często się przydaje. Pewnie większość ma jedno w torebce. Jednak nie musi być ono zwykłe - jak brelok przy kluczach czy charms na bransoletce może zdradzać odrobinę naszego charakteru czy upodobań...

Wszystkie lusterka tu pokazane znalazłam na ebayu. Macie swój typ?





















Wolicie prostotę czy nutkę szaleństwa? ;)

29 komentarzy:

  1. są przeurocze, aczkolwiek ja jednak skłaniam się w stronę praktycznych rozwiązań - puderniczka z lusterkiem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętam, że w dzieciństwie miałam takie otwierane lustereczko w kształcie serduszka. Wewnątrz był też grzebyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciasteczka są rozkoszne ;) Ciekawe gdzie można takie dorwać ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. O Spongebob nawet się znalazł! :)
    Jesli masz ochotę, to zapraszam do mnie na nowy makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Laptop i Spongebob - świetne =)

    OdpowiedzUsuń
  6. laptop i ciastko mnie urzekły :)

    OdpowiedzUsuń
  7. OOOO śliczne ;) ja wole jednak jakieś bardziej eleganckie ;p takie to bym kupiła moim siostrzenicom ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. miś, arbuzik, ciasteczko, laptopik- wszystko są super <3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. O rany,chcę takie laptopowe lusterko! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Uuu, pamiętam jak jechałam na zieloną szkołę i miałam takie lusterko w kształcie Kubusia Puchatka z lusterkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Niektóre są bardzo fajne :))

    OdpowiedzUsuń
  12. miałam takie lusterko gdzieś 6 lat temu.
    z barbie hahah

    OdpowiedzUsuń
  13. Chciałabym takie ciasteczkowe lustereczko :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne ;d ten mini laptop do mnie przemawia, z jedzenia nie mogę nic mieć, bo zaraz byłabym głodna ;d

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciastko i czekolada moje typy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. laptop i ciasteczko są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak dla mnie laptop wymiata ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. To w formie laptopa jest cudne ! :) Chociaż ja nie noszę lusterek w torebce jako takich, korzystam z lusterka w pudrze :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi się arbuz na patyku ;D Ale osobiście wolę zwykłe ,tradycyjne lusterka ;p

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciasteczka i misiaczki ^^ Kawaii ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciastko najlepsze ;D

    Pozdrawiam,
    A.
    2bigcitylifes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. a możesz podać linka do tego pierwszego bo jest cudowne a jakoś nie umiem go znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. proszę bardzo - 17 zł plus wysyłka gratis :)

      http://www.ebay.pl/itm/Silver-Mini-Novel-Makeup-MirrorBook-Air-Mirror-for-Apple-MacBook-Shaped-/390393611163?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item5ae545c39b

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...