Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 6 lutego 2012

Flormar - Mascara Spider Lash 3 w 1


Logo Flormar niezmiennie przyciąga mój wzrok. Poluję na produkty tej firmy - póki co są trudno dostępne (głównie trafiałam na lakiery). Na tą mascarę trafiłam przypadkiem w pewnej niedużej, ale nieźle zaopatrzonej drogerii. Do kupienia jej przekonało mnie to, że wszystkie egzemplarze były zabezpieczone przed otwarciem, a z jednego zrobiony był tester.


Co prawda w przypadku tuszu do rzęs wolę grzebyki czy szczoteczki silikonowe, ale uznałam, że za 14,50 mogę zaszaleć i zaryzykować. Po pierwszym użyciu byłam koszmarnie rozczarowana. Efekt był mizerniutki, a szczotka robiła wrażenie 'drucianej' - przy malowaniu dosłownie słyszałam, jak szura o rzęsy!


Dałam jej trochę czasu na pooddychanie. Kiedy do niej wróciłam, zauważyłam ogromną różnicę, tusz zgęstniał, szczotka już tak nie drapie, a rzęsy wyglądają o wiele lepiej. Widać była zbyt świeża, kiedy używałam jej po raz pierwszy. A już myślałam, że to będzie jedno z większych moich rozczarowań... ;)

Efekty na oku:


bez niczego


jedna warstwa


dwie warstwy


trzy warstwy / efekt końcowy



Mimo, że uwielbiam mocno podkreślone rzęsy, to przy trzech warstwach efekt mi się nie podoba - rzęsy zaczynają się brzydko sklejać, tusz zbiera się w grudki na końcach. Dwie warstwy są według mnie w sam raz, efekt jest przyzwoity.

Za to nie ma problemów przy zmywaniu i nie zdarzyło mi się, żeby mi się osypała.

23 komentarze:

  1. Mam róż wypiekany z tej firmy i go wielbiam, zaluje, ze u mnie w mieście nie ma ich stoiska.

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekt po dwóch warstwach bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. dwie warstwy są jeszcze do przyjęcia, ale trzy ... absolutnie ...

    chyba większość tuszy flormar ma to do siebie, że są bardzo mokre na początku;

    OdpowiedzUsuń
  4. Te, matka, jak Flormar słabo dostępny, jak nam 3 lutego w Arkadach całe stoisko otworzyli.
    Po jednej warstwie bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  5. jedna warstwa bardzo ok, trzecia nie do przyjęcia.
    musze się przejść do arkad i obczaić ich stoisko :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam kredkę z tej firmy i jest to jedna z moich najlepszych kredek ;) A tusz całkiem niezły, choć przy trzeciej warstwie wygląda już kiepsko, strasznie skleja...

    OdpowiedzUsuń
  7. U nas też jest ich stoisko i przyciąga wzrok swoimi kolorami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie jedna warstwa bardzo ładnie wygląda. A i cena nie jest zbyt wygorowana.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie używałam jeszcze kosmetykow z Flormaru.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dwie warstwy wyglądają nieźle, przy 3 już za mocno skleja.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kompletnie nie tak jak lubię 3 warstwy to już dla mnie sklejenie :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zobaczyłam szczoteczkę pomyślałam że nie dla mnie ale efekt przy 1 i dwóch warstwach jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. rzeczywiście, przy 2 warstwach efekt jest najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjnie prezentuje sie przy dwoch warstawach! bardzo mi sie podoba. Do tej pory mialam stycznosc glownie z lakierami oraz odbrobina kolorowki, ktora zrobila na mnie dobre wrazenie:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. przy 2 warstwach wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  16. 2 warstwy jest cool;) 3 nie!;)

    OdpowiedzUsuń
  17. 3 warstwy to istne spider legs :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdecydowanie nie skuszę się na niego!

    OdpowiedzUsuń
  19. no no, dwie warstwy są naprawdę zacne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. dla mnie 2 warstwy to max - po trzeciej już mi się efekt nie podoba.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...