Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

środa, 15 lutego 2012

Essence - LE Soul Sista (zapowiedź)


Kolejna edycja limitowana, zapowiadana na kwiecień 2012. Myślałam, że kolejna limitka będzie wiosenna, tymczasem jest to typowo letnia kolorystyka (zresztą jest to 'ciąg dalszy' linii Sun Club.

Tak czy siak, możemy się już szykować na podkreślające opaleniznę kolory. W sumie to miła myśl jak na taką pogodę za oknem. :)

W kolekcji znajdziemy:

Puder brązujący:

01 shake your booty

Paletki cieni (dla mnie wyglądające jak te Sun Clubowe):


01 hey sista soul sista, 02 call it boogie

Bronzer w płynie:

01 shake your booty

Brokatowe eyelinery:

01 james’s favorite brown, 02 diving @ swimming pool

Błyszczyki do ust:

01 shake your booty, 02 lounge chair affair

Lakiery:



Pędzel do pudru:

01 70ies hair style


 A tak się prezentuje całość:



20 komentarzy:

  1. Urzekł mnie tylko pędzel do pudru ;)
    Coraz mniejsze wrażenie robią na mnie LE Essence...

    OdpowiedzUsuń
  2. Bronzer, pędzel, brokatowe linery i koralowy błyszczyk muszę być moje :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś nie robi na mnie wrażenia ta LE. Nie moje kolory i nie ma w niej nic na prawdę interesującego.

    OdpowiedzUsuń
  4. mi się podoba niebieski i żółty lakier. nie wiesz może kiedy będą przeceny z essence w naturze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Naturze jest promocja - przy zakupie dwóch kosmetykó Essence trzeci gratis. Przecen szukaj od 20 lutego w Douglasach, Super Pharm i Tesco Extra. :)

      Usuń
    2. O widzę, że mamy ten sam gust ;)

      Usuń
    3. u mnie w Douglasie nie ma essence wczoraj się nawet o to pytałam specjalnie. a nie wiesz co jest gratisem? czy sami wybieramy 3 produkt?:P

      Usuń
  5. Bronzer w płynie - czuję, że to będzie hit na miarę rozświetlacza Crystalliced. Podoba mi się też brązowy eyeliner i lakier w kolorze turkusowym. Interesujący jest też odcień żółci :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bronzer w płynie - jestem mega ciekawa ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczerze mówiąc nic mnie aż tak nie zauroczyło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten pędzel będzie mój! :P

    OdpowiedzUsuń
  9. ja dotąd nie mogę przeboleć wizualnej oprawy essence...

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmm, podoba mi sie niebieski liner, rózowawy lakier i brązowy, paletki cieni i puder. :D Ale cienie pewnie daruję, bo coś zdaje mi się, że kiepskie nasycenie będzie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. jestem ciekawa tego bronzera w płynie!

    OdpowiedzUsuń
  12. jakoś nie podoba mi się ta limitka. mogli się bardziej postarać;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Biorę wszystko oprócz cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  14. widziałam ją dzisiaj, wrażenia u mnie na blogu:)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...