Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

sobota, 4 lutego 2012

Nowości Essence - pędzel do żelowego eyelinera (kontra stary)


O nowościach Essence pisałam już wcześniej - mają się one pojawić na wiosnę tego roku. Dziwnym trafem jednak, będąc na zakupach w Super Pharm (trzeba się zaopatrzyć w Mystic Lemon, zanim go wycofają ;)), zauważyłam w szafie nowy pędzelek do eyelinera!

Pędzli nigdy dosyć, ale i tak kupując go miałam nadzieję, że od starej wersji będzie się różnił nie tylko kolorem...



Obie wersje razem: niebieski to pędzel wycofywany, fioletowy to nowość:


Nadruk na obu jest identyczny:


Czas na porównanie. Nowy pędzelek mimo wszystko odrobinę się od starego różni - włosie jest minimalne dłuższe, a sam pędzelek węższy:




Na zdjęciach można zauważyć, że mój egzemplarz jest trochę nieładnie wykończony - czubek jest krzywo ścięty, trzeba uważać przy kupowaniu. Akurat ja nie miałam wyboru - ten był jedyny, więc nawet nie zwróciłam na to w sklepie uwagi.

Wykonane są z takiego samego włosia, ale nowy pędzel wydaje się bardziej elastyczny przez to, że jest ono dłuższe. 

16 komentarzy:

  1. No proszę, a to niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. skusze sie ;-)
    a widziałaś może taki w kształcie c ?
    czatuję na niego ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Przydałby mi się taki pędzel :))

    OdpowiedzUsuń
  4. może kupie, bo pędzelki mi często giną w niewyjaśnionych okolicznosciach:D

    OdpowiedzUsuń
  5. ja ostatnio kupilam nowy pedzelek do eyelinera wlasnie, zlapalam w naturze i ucieklam, w domu patrze, a on jest prawie o polowe dluzszy i polowe grubszy niz stary (mowie o wersji niebieskiej). probowalam go ratowac i przyciełam go, ale niestety, tak jak myslalam drapie powiekę, skonczylo sie na odmywaniu skorek nowym, a malowaniu kresek starym :P

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja mam ten stary i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wydaje mi się, że stary jest lepszy ze względu na to, że krótszy i sztywniejszy właśnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam tą 'starą wersję' i jakoś nie jestem zadowolona z tego pędzelka :( straszny 'sztywniak' z niego ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. niebieskiego staruszka uwielbiam :]

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę zapolować, bo już mi się kończą pędzelki Donegala. A czubek krzywy to możesz delikatnie wyrównać nozyczkami fryzjerskimi

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa jestem jak będzie się nim malowało :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak będę miała okazję to zakupię sobie taki pędzelek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Poluję od dłuższego czasu na ten pędzelek (starą wersję), ale nie mogę się na nie natknąć w żadnej szafie... :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Różnią się czymś podczas malowania?

    OdpowiedzUsuń
  15. jak dla mnie próba skuszenia klientów nowościa,
    bo raczej jest taki sam, chyba ze te kika milimetrów włosia robi róznice przy malowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  16. ja jestem wierna mojemu pędzelkowi z EcoTools :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...