Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

środa, 1 lutego 2012

Wibo - nowości w asortymencie luty 2012


Już od tego miesiąc oferta Wibo powiększy się o trzy nowe rzeczy. Będą to:
Nawilżająca Pomadka Wibo
Tusz do stylizacji brwi - Eyebrow Stylist
Eyeliner w żelu (z pędzelkiem)

No nie powiem, eyeliner w żelu kuszący. Jestem ciekawa, jaka będzie cena. Mam nadzieję, że szybko wejdą do Rossmanów, a nie jak różana kolekcja na którą polowałam z miesiąc. :P

7 komentarzy:

  1. u mnie na blogu można zobaczyć wszystkie nowości :) na chwilę obecną jestem bardzo zadowolona z żelowego eyelinera w niebieskim kolorze.
    Wytrzymał dzielnie cały dzień na powiece

    OdpowiedzUsuń
  2. Z daleka myślałam,że to pomadka Bourjois, opakowanie jest podobne:)
    Nie mniej jednak tez czekam na nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś tak nie widze nic ciekawego ale zerkne na nie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja rozglądne się za tuszem do stylizacji brwi.

    OdpowiedzUsuń
  5. no to jestem ciekawa tego eye linera i zapraszam na moich ulubieńców na you tube http://www.youtube.com/user/ThisNotForME

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko wygląda ciekawie, a opakowanie od szminki jak Pierre Rene albo Bourjois właśnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne kosmetyki ale ja mam ochotę kupić sobie tą szminkę ;d
    zapraszam do mnie: www.kosmetyki4you.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...