Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

sobota, 18 lutego 2012

Sephora - blush me! róż corail frisson No5


Przeceny w Sephorze mają swoje uroki. Największym w moim przypadku jest to, że zazwyczaj kupuję na nich coś, czego wcześniej nie zauważyłam / nie chciałam / nie planowałam. No ale obniżka duża, żal nie skorzystać.

Wcześniej nie miałam ani jednego różu z Sephory. W koszyczkach trafiłam na kolor corail frisson No5 i wpadł mi w oko. A za 10 zł to żal nie brać, nie?


Miałam nadzieję na róż pokroju Sleekowego Rose Gold - połączenie koralowego różu ze złotym rozświetlaczem.




W tym jednak przypadku moje pragnienia nie zostały zaspokojone. Najzwyczajniej w świecie różu prawie nie widać, za to złote drobinki jak najbardziej. I to bynajmniej nie w postaci tafli, a natrętnego brokatu.


Po paru podejściach potwierdziło się tylko moje przeczucie, że się nie polubimy. Jako róż jest to dla mnie totalna klapa. No ale wygląda tak ślicznie...


Po krótkim namyśle nałożyłam róż na powieki zamiast cienia, na mokro. Efekt nawet mi się spodobał - kolor jest o wiele żywszy a na powiekach shimmer mi tak nie przeszkadza.

Tutaj po lewej róż nałożony normalnie (tak, on tam jest!), po prawej nałożony na mokro:



Podsumowując: gdybym wydała na niego więcej, niż te 10 zł, to byłabym wściekła.

17 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się odcień ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda ciekawie, ja niestety nie załapałam się na przecenione róże :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie kolory, ale za pigmentację odpada

    OdpowiedzUsuń
  4. No niestety, nie powala i może dlatego był przeceniony ;p, ale dobre wyjscie z sytuacji! Jak na oko to w sam raz :)

    Pozdrawiam,
    A.
    2bigcitylifes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor niestety nie do końca mi się podoba, dlatego też nawet na promocji bym po niego nie sięgnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. przypomina mi cien golden rose z kobo, nie bardzo mi sie podoba ten roz

    OdpowiedzUsuń
  7. a mi sie podoba. za 10zł i taki bardzo delikatny..hmmm..do szkoły idealny:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Na mokro wygląda fajnie ale nie jestem wielką zwolenniczką nakładania kosmetyków na mokro. W sumie za 10zł to i tak nie jest taki zły :) Gorzej jakbyś dała za niego 30zł czy wiecej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy, ale kompletnie nie widziałabym go u siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się, nie jest wart większych pieniędzy. Chociaż efekt na mokro ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze, że więcej na niego nie wydałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. dobrze, że nie mam sephory w poblizu bo co chwil e skusiłabym się na cos i żałowała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolorek ładny :) Jako cień bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja uważam, że to na policzkach wyglądałoby całkiem ładnie, ale na osobie dość bladej.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeśli korektor pod oczy się zważył,myślisz że włożenie go do lodówki,coś da : | ?

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...