Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

środa, 1 lutego 2012

Catrice - LE Million Styles


Tym razem Catrice wzięło przykład z Essence i raczy nas lakierową kolekcją. I ta podoba mi się o tyle, że nie są to normalne lakiery, a topy.

Do wyboru będzie 8 różnych lakierów które możemy dowolnie łączyć z tymi, które już mamy. dostępne będą:

C01 No Smoke Without Fire
C02 Million Dollar Baby
C03 Miss Money Penny
C04 Shake It! Flake It!
C05 Return Of Space Cowboys
C06 Godfather Of Pearl
C07 ¿Holo Qué Tal?!
C08 Have An Ice Day


Mimo, że jestem lakieromaniaczką, to nie mam żadnego lakieru z Catrice. Za to 8 na celowniku... ;)



25 komentarzy:

  1. Rewelacja! Oby u nas się pojawiły!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kuszące topy :)
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja się aż boję co to będzie jak się pojawią w Polsce, bo podobają mi się...wszystkie :P nie wiem czy będę się potrafiła opanować i wybrać między nimi :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne są! Aż cieszą oczy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przynajmniej 3 bym zgarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie jestem szczególną lakieromaniaczką ale przyznam, że są ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mogłabym kilka rozważyć.

    OdpowiedzUsuń
  8. O nie, mój portfel tego nie przeżyje! Piękne są! No ale może poczekajmy na 'real photo', bo w sumie różnie już bywało..

    OdpowiedzUsuń
  9. Już sobie na nie ostrzę ząbki :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zostałaś otagowana! http://mala9mi.blogspot.com/2012/02/nigdy-nie-wychodze-z-domu-bez.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Rany, jakie piękne!!! Będę bardzo nieszczęśliwa jeśli nie trafią do Polski, ale jeszcze bardziej nieszczęśliwa, jeśli trafią i ktoś mi je wykupi :P

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne te top coaty! jestem ciekawa jak będą wyglądały na żywo:)

    OdpowiedzUsuń
  13. chcę wszystkie :]

    kiedy będą w PL?

    OdpowiedzUsuń
  14. Zakochałam się... Chcę wszystkie :D
    Wiadomo czy i kiedy do nas trafią??

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj bardzo jestem ciekawa jaki efekt dają...

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...