Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

środa, 22 lutego 2012

Wibo - gel eyeliner (granatowy i czarny)


Żelowe eyelinery to jedna z trzech nowości wprowadzanych przez Wibo na wiosnę. Szukałam ich już od pewnego czasu, ale najpierw pojawiły się pozostałe dwie - pomadki i żel do stylizacji brwi.

Przypadkiem jednak pewnego razu podejrzałam panią uzupełniającą szafę (nie było jeszcze miejsca w szafie na nowości, ale zobaczyłam pomadki w zapasach) i poprosiłam ją o wyjęcie mi dwóch eyelinerów.


Mimo, że nie było ich jeszcze w sprzedaży, to na kasę weszły. Misja zwieńczona sukcesem. Wybrałam kolor czarny, ponieważ takiego używam najczęściej, oraz niebieski (spodobał mi się odcień). Każdy kosztuje 8,69 zł za sztukę.


Zacznę od opakowania. Jest ono dość małe, waga to tylko 2g. Nakrętka wraz ze schowanym w niej małym aplikatorem tworzą razem pędzel, który szczerze mówiąc mi nie przypadł do gustu. Jakoś źle leży w ręce, wolę już korzystać z samej krótkiej części.



Pierwsze swatche już Wam pokazywałam tutaj. Małe przypomnienie:


Podoba mi się w tych linerach to, że są absolutnie bezdrobinkowe.  Mogły by mieć jeszcze matowe wykończenie - wysychają na błyszcząco. Konsystencja jest mocno śliska a pigmentacja bez rewelacji - nie ma właściwie mowy, żeby narysować kreskę jednym pociągnięciem. Żeby kolor był jednolity i bez prześwitów, trzeba parę razy poprawić linię.

Tak wyglądają na powiekach:








Trwałość na oku - zaskakująco dobra. Miałam wręcz problemy z ich zmyciem, co mi się do tej pory nie zdarzało. Więc sama nie wiem, czy to bardziej na plus czy na minus...

Jeszcze jedno. Linery są zabezpieczone naklejkami tak, że mnie samej było się ciężko do nich dobrać. Duże szanse, że nie trafi się na macany produkt. Tylko, że klej uparcie nie chce zejść i opakowanie wygląda przez to średnio ciekawie:


27 komentarzy:

  1. Chciałam kupić ten niebieski, ale on jakiś mi się blady wydaje... Powiedz mi, gdzie we Wrocławiu kupiłaś linery? Bo póki co ich nie widziałam. Też Pasaż?

    OdpowiedzUsuń
  2. Zbieram się i zbieram na ich zakupienie :) Świetny nagłówek haha

    OdpowiedzUsuń
  3. słaba pigmentacja no i ten tusz do rzes wyrzuć bo daje okropny efekt .. buziolee

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy post ze swatchami nie przekonywał mnie za bardzo do zakupu jednak na Twoich oczach oba kolory wyglądają bardzo dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  5. O, chyba będę miała nowy eye-liner :D A klej pięknie schodzi zmywaczem do paznokci (tyle, że najlepiej to zrobić zanim poprzyklejają się paprochy)

    I naprawdę, ten tusz Ci nie służy - rzęsy wyglądają paskudnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzęsy tuszowałam tylko w celach poglądowych (żeby gołe nie były). No i nie przepadam za tą mascarą, a jest to... (werble) Multi Action od Essence ;)

    Akurat tą złapałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładnie wygląda czarny:)!

    OdpowiedzUsuń
  8. one wchodzą do stałej oferty czy zaś jakaś tymczasowa?

    OdpowiedzUsuń
  9. Spróbuj zetrzeć ten klej alkoholem :) Ja zawsze ścieram takie rzeczy chusteczkami z alkoholem, które mam do czyszczenia ekranów LCD. Zawsze schodzi :))

    Fajnie linery prezentują się na oku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe ciekawe. Ładnie się prezentują. U siebie jeszcze ich nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  11. W końcu kolejna firma wpadła na pomysł z zabezpieczeniem, bo mam dość macanek... wszystkie powinny być zaklejone oprócz testerków.
    Wyglądają ciekawie i cena mini, więc jest dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  12. Czarny jest ok, ale niebieski jest nieco hmmm.. prześwitujący? Wolę mocniejszy kolor/krycie. Ale jeśli ktoś nie ma takich wymagań, to trzeba przyznać że wibo jest b.udanym produktem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam eyeliner w kałamarzu Wibo więc pewnie skuszę się na czarną wersję słoiczkowego. Ale na razie kończę żelowy Catrice ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. A u mnie jeszcze ich nie widziałam. A chciałabym pomacać. Niebieski wydawal się dobrym wyborem, ale tu jest jakiś blady, więc może zostanę przy czarnym

    OdpowiedzUsuń
  15. Taki delikatny niebieski, więc dobry do dziennego makeupu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. właśnie zastanawiam się czy je kupić. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. niebieski na ręce prezentował się kiepsko, ale na oku - cudnie :)

    Pozdrawiam,
    A.
    2bigcitylifes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. mnie interesuje żel do stylizacji brwi, ale jeszcze go u mnie nie ma, widziałam tylko same pomadki
    beautyandfashion95.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ojjj nieeeee, ja się nie zdecyduję. Lubię mocno napigmentowane eyelinery.

    OdpowiedzUsuń
  20. Spróbuj zmyć klej zmywaczem do paznokci. U mnie zwykle działa :)

    OdpowiedzUsuń
  21. jestem pod wrażeniem efektu, może za tą cenę się skuszę nawet ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Być może skuszę się na jakiś, ale nie czuję się stuprocentowo przekonana...

    OdpowiedzUsuń
  23. włąsnie go kupiłam i się sprawdza

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...