Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

środa, 1 lutego 2012

Essence - nowości 2012 (lepsze zdjęcia)


Wreszcie w sieci pojawiły się lepsze zdjęcia nowości zapowiadanych na wiosnę.
Nie do końca rozumiem to, że niektóre z wycofywanych produktów są w 'nowościach' w innym opakowaniu (np zestawy mini lip glossów są wycofane, ale pojedyncze są w nowościach, dodatkowo rosewood sticks, oliwka i żel do skórek, penseta prawie się nie różnią od tych starych itd). Mimo to nie mogę się doczekać - miałam ostatnio przestój w kolorówkowych zakupach, bo nic mnie nie kusiło. A teraz aż mi się oczy świecą... ;)











































13 komentarzy:

  1. Bardzo fajne produkty, na pewno znajdę coś dla siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się błyszczyki Marble Mania. Może na wet się skuszę na któryś;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie że są nowe pędzelki:) lakiery wyglądają kusząco i ten nowy podkład..

    OdpowiedzUsuń
  4. mi podobają się róże w musie i te piękne lakieery

    OdpowiedzUsuń
  5. Pokuszę się chyba tylko na róż w kremie i pędzelek do cieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiadomo kiedy dokładnie wchodzą? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale kusii... Boję się o swój portfel ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. ja już kuszę się na kolejne lakiery :). Kupiłam jeden i jestem zachwycona, więc na pewno moja kolekcja wzbogaci się o kolejne ;)

    Pozdrawiamy,
    2bigcitylifes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. przyznam, że wyjątkowo kolekcja mi się podoba! jestem miło zaskoczona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. oo, muszę sobie kupić ten fioletowy pędzel. mam nadzieję, że będzie tak dobry jak osławiona kuleczka ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam lakiery Essence ..... już nie wspomnę o gamie kolorystyki jaką ma w ofercie !!! Super! Pozdrawiam...

    http://dream-and-be-happy-by-aga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój Booże...tyle rzeczy jest "interesujących";)A przede wszystkim ten róż w musie ostatni kolorek, no muszę zacząć oszczędzać niestety;/

    OdpowiedzUsuń
  13. aż się zaczęłam ślinić... jeny jak znajdę pracę to muszę zrobić buszowanko w Naturze...

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...