Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

sobota, 4 lutego 2012

NOTD - Cytrynki


Inspiracją dzisiejszego mani był post na blogu Nail Nerd. Już dawno spodobał mi się ten wzorek i czekał aż do niego dorosnę. ;)

Mała różnica - zamiast pasków zrobiłam kropki. Chciałam, żeby przypominało to trochę fakturę cytrynowej skórki. Trochę niezadowolona jestem z listków, jeszcze nie znalazłam na nie patentu - na razie najwygodniej mi było je robić pędzelkiem. Będę próbować dalej! :)




31 komentarzy:

  1. wow :) jestem pod wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. o jakie ładne!
    świetnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczny ten pastelowy żółty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pięęęękne<3 mogę odgapić?;D

    OdpowiedzUsuń
  6. jej, zawsze podziwiam wytrwałość w robieniu takich wzorków, ja nigdy nie mam cierpliwości ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawa jestem jakimi narzedziami malujesz kropki i listki....:) bardzo ladnie i moim zdaniem wzrorowo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      kropki robię sondami, tak jest najłatwiej. Listki próbowałam też sondami, ale nie wychodziło, więc przerzuciłam się na cieniutki pędzelek.

      Usuń
  8. Ciekawy pomysł i fajne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne! I takie odświeżające ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne, a listki też dobrze wyglądają :D

    OdpowiedzUsuń
  11. genialne :) bardzo świeże mani :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale słodkie:> Pięknie Ci wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale sympatyczne pazurki :) pomysłowe !

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknie wyszło zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny pomysł, bardzo ładnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale słodkie cytrynki, świetny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie ładne pazurki :) Szkoda, ze ja nie mam takiej wyobraźni :)

    OdpowiedzUsuń
  18. a może jak robisz listki, naklej delikatną taśmę z boków a góre 'dociągniesz' i będą proste ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi się tam listki podobają ;) Mi znając życie wyszłyby dwie wieelkie kropy zamiast nich ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyszły przepięknie, efekt bardzo oryginalny :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...