Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

sobota, 23 czerwca 2012

NOTD - żółto-różowy gradient + krok po kroku


Przy gradientowych paznokciach największy problem mam zazwyczaj z wyborem kolorów. Dzieje się tak pewnie dlatego, że praktycznie w każdym połączeniu taki mani wygląda ładnie i nie mam raczej ulubionej kombinacji (chociaż naprawdę uwielbiam miks różu i bieli). 

Tym razem zdecydowałam się na żółty lakier Miss Sporty #453 i mój najukochańszy odcień różu - Essie 723 Knockout Pout z kolekcji na lato 2010.

Napoczątku pomalowałam całą płytkę żółtym lakierem bazowym:


Następnie na kawałku folii dałam po pasku obu lakierów i sondą do paznokci odrobinę je wymieszałam:


Teraz wystarczy lakiery z folii przenieść gąbeczką na paznokcie. Można to zrobić od razu na gąbeczce zamiast na folii, ale kiedy da się ich za dużo, to potrafią niemiłosiernie pozalewać skórki. Tu widzicie gąbkę do makijażu, ale może być kuchenna, też używam i się spisuje dobrze - byle by się nie kruszyła.


Wystarczy jeszcze dodać top. Ja lubię te bardziej lśniące. Preferuję Essence Better than gel nails sealing top, ale akurat mi się skończył, więc nałożyłam Catrice Nail expert. :)


Jak podoba się Wam taki mani?






57 komentarzy:

  1. Ślicznie :) Mam nadzieję że się nie obrazisz jak zgapię pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez będe niczym papuga i sciagnę:) Przepiękny i super patent,jak masz wiecej takich super pomysłów to dawaj kochana:))
      Swietne polaczenie kolorów:)

      Usuń
    2. ja też, ja też :))) uwielbiam gradient na paznokciach, ale takiej wersji jeszcze nie próbowałam :D

      Usuń
  2. Fajowe! Zachód słońca :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Extra! Muszę w końcu wypróbować ten patent :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny jest, bardzo wakacyjny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super;) Bardzo fajnie dobrałaś kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super połączenie kolorów :) Pięknie wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  8. no co my dzisiaj z tym cieniowaniem :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie muszę w końcu spróbować cieniowania:)

    OdpowiedzUsuń
  10. super to wyglada, chyba w koncu sie skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie! :)


    chyba też dzisiaj spróbuje cieniowania :)!

    OdpowiedzUsuń
  12. wyszło Ci idealnie! aż muszę zrobić takie mani ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie, jakoś mi się z Afryką kojarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ładnie razem wyglądają te kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czadziorsko wyszło, świetnie dobrałaś kolory lakierów::)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny mani. Podoba mi się to połączenie kolorów. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale ładnie, fajne połączenie, faktycznie jak zachód słońca :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam takie połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne, takie wakacyjne :D

    OdpowiedzUsuń
  20. nigdy mi to nie chciało wyjść, ale wreszcie musze spróbowac ;) zainspirowałaś mnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślicznie to wygląda, a pokazałabyś bil z różem ? Czy może nie dowidzę i już pokazałaś ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. fajne połączenie kolorów :))

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczne połączenie kolorów :) u niektórych dziewczyn widziałam, że robiły ombre, ale dokładnie było widać gdzie kończy się jeden kolor, a gdzie zaczyna drugi, u ciebie bardzo ładnie przechodzi jeden kolor w drugi i bardzo mi się to podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  24. dziś robiłam paznokcie tą metoda, w różowych kolorkach :P

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ladny gradient. Co to sonda do paznokci? :D

    OdpowiedzUsuń
  26. soczyście! :)

    http://www.coox483.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. super połączenie kolorów plus genialny nagłówek bloga ;D

    OdpowiedzUsuń
  28. idealnie dobrane kolory! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Czasami ją oglądałam cieniowania to wydawały mi się kiczowate. Ale to jakie kolory użyłaś zmieniło moje spojrzenie i mam ochotę zmyć swój świeżo zmalowany lakier i zrobić taki eksperyment! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Akurat też mam w ten sposób pomalowane paznokcie, ale z innymi kolorami :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wyglada pieknie ale na moich paznokciach nie preentuje sie tak ladnie :(

    OdpowiedzUsuń
  32. przepięknie wyszło Ci przejście, muszę spróbować tę metodę w wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam takie cieniowanie :))

    OdpowiedzUsuń
  34. ale Ci ładnie wyszły :) a kolory idealne na lato :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...