Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

czwartek, 21 czerwca 2012

MIYO - Mini Drops Mix tęczowe flejksy


Jedna z ostatnich lakierowych zdobyczy - beznumerkowy MIYO. Jest to śliczny lakier, w którym w lekko perłowej, różowej bazie zatopione zostały mieniące się flakies. W tej chwili na polskim rynku (zwłaszcza od czasu wycofania przez Golden Rose linii Scale Effects) nie ma dużej konkurencji na tym polu, tym bardziej, że jest on dość unikatowy.

Na poniższych zdjęciach możecie zobaczyć, że flejksy mienią się wszystkimi kolorami tęczy:




Wystarczy jedna warstwa, żeby odmienić lakier. Żałuję tylko, że baza nie jest przezroczysta - byłby to strzał w 10. Ale i tak jest dobrze. ;) A jak dodamy do tego cenę (ja zapłaciłam 3,49zł), to grzech nie brać.

Tu na różnych kolorach. Na czerni:



Na malinie i pastelowym fiolecie:


I na białym (moje ulubione połączenie, chociaż ciężko było uchwycić je aparatem):




Jeśli się Wam podoba, to przypominam o konkursie, w którym nagrodą jest między innymi taki sam lakier:


36 komentarzy:

  1. Na białym wygląda bajecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekt na biały lakierze skradł moje serducho :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A gdzie we Wrocku kupujesz MIYO? Udało mi się dzisiaj znaleźć małą drogerię z szafą MIYO i tego całego zachwytu narobiłam fotek jak głupia. Oczywiście będzie post..ale nie o tym chciałam. Drogerie znalazłam w Obornikach Śl., ale we Wrocku nie wiem gdzie szukać? Nie obyło się też bez zakupu nr. 31 zapachowy tropicana za 4,99zł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezawodna drogeria na parterze DH Feniks w rynku :)

      Usuń
    2. Dzięki. Na pewno zajrzę przy najbliższej okazji.

      Usuń
  4. Cudownie wygląda, ostatnio coraz częściej je widze na paznokciach, nie pogardziłabym nim :>

    OdpowiedzUsuń
  5. podobny efekt widziałam że jest w topach z Essence i My Secret :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam top i z Essence i z MySecret i podobieństwo jest tylko takie, że i to i to flejksy. ;)

      tamte są takie zielono-miedziane, a te opalizują na tęczowo :)

      Usuń
  6. Stojąc ostatnio przed szafą Miyo miałam ten lakier w łapkach, ale ostatecznie go nie wzięłam. Błąd :P Najbardziej podoba mi się w połączeniu z bielą, ale sądzę, że świetnie wyglądałby także na pastelowym różu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzisiaj nałożyłam go na żółty i też wygląda ładnie :)

      Usuń
  7. Bardzo mi się spodobał na białym lakierze. Pewnie bym już go kupiła, ale u mnie w szafie MIYO nie ma mini dropsów :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam MIYO :D
    www.beauty-fresh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zachęcam do udziału w moim rozdaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna zdobycz ;> Nie widziałam takiego, kiedy łowiłam swoje ;>

    OdpowiedzUsuń
  11. Na ciemnym lakierze wygląda super.

    OdpowiedzUsuń
  12. nie całkiem moje klimaty ale na bieli wygląda cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wygląda na białym lakierze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. głupia perłowata baza :( mam go, tka mi się w buteleczce podobał, ale te smugi z bazy go psują :P

    może jeszcze kiedyś użyję... bo poza tym bardzo ładne flejksy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Na białym wygląda faktycznie ślicznie :) Ale moje serce skradł Essence Night in vegas i nie wiem czy ktoś go przebije =D

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny, szkoda tylko, że do stoisk MIYO nie mam po drodze. Polecam Essenc Colour and Go 04 Space Queen, ma podobny efekt i przeźroczystą bazę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. efekt koncowy super !!! ;O;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny efekt, podoba mi się na czarnym i malinowym :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny efekt, biel wygrywa :)

    OdpowiedzUsuń
  20. fajny efekt ;)
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. czarny zdecydowanie najlepszy ;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...