Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

piątek, 15 czerwca 2012

Essence - LE Miami Roller Girl (zapowiedź)


Witamy  w miami! w mieście znanym ze swojej plaży, jazdy na rolkach promenadą i klubów tanecznych. Z nową trend edycją essence "miami roller girl"  zabierzemy cię w podróż na słoneczną florydę gdzie siatkówka plażowa, jazda na rolkach czy windsurfing są trendy. jaskrawe kolory wprawią cię w letni nastrój. intensywne odcienie i delikatne formuły wspaniale komponują się z opaloną skórą. trend edycja dostępna od sierpnia tylko w perfumeriach Rossmann.

Nie mogę się doczekać!

Lakiery do paznokci

trwały, błyszczący lakier do paznokci zachęca do wyprawy do miami gdzie słoneczne dni nie mają końca. jedna warstwa wystarczy abyś ruszyła w miasto na rolkach. dostępne w kolorach:  01 bienvenido a miami, 02 miami p´ink, 03 four wheel drive i 04 miami heat.



01 bienvenido a miami, 02 miami p'ink, 03 four wheel drive, 04 miami heat



Róż

jedwabista formuła różu posiada niesamowitą gamę kolorystyczną - od ciepłej pomarańczy po klasyczny róż. dostępny w wersji: 01 dates on skates.

01 dates on skates

Cienie do powiek

cienie do powiek z rozświetlającymi oko drobinkami przypominają o słonecznej i upalnej florydzie.  dostępne w odcieniach: 01 bienvenido a miami, 02 vice, vice baby i 03 miami p´ink.

01 bienvenido a miami

02 vice, vice baby

03 miami p'ink

Zmieniające kolor balsamy do ust

kolor tego wspaniałego błyszczyka zmienia się w momencie nakładania go na usta. twoje usta staną się różowe z  pomarańczowym bądź czerwonym akcentem w zależności od naturalnego koloru twoich ust aby zapewnić im subtelny wakacyjny look. dostępny w kolorach: 01 miami heat i 02 miami p´ink.

01 miami heat, 02 miami p´ink

Hair Extension

styl miami! trendy wpinki gwantują ekstrawaganckie pasemka włosów z kolorze żółtym, pomarańczowym i różowym. po prostu wepnij pasemko we włosy i gotowe! dostępne w kolorach: 01 bienvenido a miami, 02 miami heat i 03 miami p´ink.
01 bienvenido a miami, 02 miami heat, 03 miami p´ink

24 komentarze:

  1. Różowy lakier i róż wyglądają kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. RÓŻ JEST JUŻ MÓJ! :D
    Popatrz ja wróciłam właśnie z rossmanna z nową limitką, a tu post o jeszcze nowszej:D

    OdpowiedzUsuń
  3. tak jak uwielbiam essence tak tutaj praktycznie nie ma koloru dla mnie. szkoda. chociaż róż super

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się fajna kolorowa kolekcja

    OdpowiedzUsuń
  5. ale soczyście! Róż muszę mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczny róż!!

    thoughts-dreams-world.blogspot.co.at

    OdpowiedzUsuń
  7. Włosy mnie rozpierniczyły ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie jakoś nic nie zauroczyło. A te włosy to już w ogóle jakiś kosmos. Ciekawe czy ktoś to kupi. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja też się zastanawiałam. xD Ale jak już do mnie za rok to dotrze to kupiłabym ten jagódkowy lakier, mrrrr :D

      Usuń
  9. Lakiery i róż wyglądają zachęcająco.

    OdpowiedzUsuń
  10. napaliłam się na ten róż jak Reksio na szynkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakoś nie wierzę, że do nas dtzre, ostatnio straciłam wiarę w Essence. Z drugiej strony może dzięki Rossmanowi dostęp do limitek będzie lepszy?

    OdpowiedzUsuń
  12. róż i lakiery wyglądają świetnie:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Róż i zmieniające kolor balsamy! Lakiery - wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczna limitka, chcę całą, tylko szkoda że nie będzie jej w Naturze.

    OdpowiedzUsuń
  15. Róż i pomarańczowy lakier najbardziej interesujące.
    U mnie jest może co 10 limitka z Essence :(

    OdpowiedzUsuń
  16. róż trzeba będzie obowiązkowo kupić :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...