Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

środa, 6 czerwca 2012

Essence - Colour & Go zmiana opakowania




Żeby urozmaicić nam czekanie na jakąś nową limitkę Essence postanowiło uraczyć nas małą zmianą. Podlegną jej lakiery z serii Colour & Go, których butelka zmieni kształt i zyska na objętości. Odrobinę wzrośnie także cena.









Z wyglądu nowe lakiery bardziej mi się podobają, ale fajnie by było, gdyby zmieniła się także odrobinę formuła lakieru. Przy tak szybkim gęstnieniu większa objętość nie jest czymś, na czym by mi najbardziej zależało.

Kolorów ma być 44 plus 6 z linii Nude Glam. Będziecie czekać?



Źródło: http://aleasbeauty.blogspot.com

29 komentarzy:

  1. buteleczki całkiem ładne, ale czytałam, że cena też ma niestety wzrosnąć :/

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne opakowania :) na pewno jakiś u mnie zawita ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nowe buteleczki na plus, wieksza cena i pojemnosc zdecydowanie na minus :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne buteleczki, ale kolorystycznie żadnej nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne buteleczki, ale u mnie pewnie do końca roku nic się nie pojawi takiego. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. butelki kojarzą mi się z jakimiś innymi lakierami...chyba z tymi z Burżuja :) mnie jakoś ta zmiana nie zachwyca - większa pojemność przy tej formule lakieru to kiepski pomysł, mi te lakiery starczają naprawdę na niewiele bezproblemowych aplikacji, a potem robi się glut, więc im ich mniej w tej butelce tym lepiej...no i oczywiście szkoda, że ceny mają równiez wzrosnąć

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo podobają mi się te buteleczki, ale co do jakości lakierów zdania nie zmienię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie lubię tych lakierów, kolory piękne ale bardzo szybko gęstnieją, lakier który mam od ponad miesiąca ma już glutowatą konsystencje, w tej cenie wolę Golden Rose!

    OdpowiedzUsuń
  9. a kiedy mają te buteleczki wejść do sprzedaży? widziałam na stronie essence kilka niezłych limitek;) więc chyba nie prędko...

    OdpowiedzUsuń
  10. Buteleczki podobne do Bourjois. Ale nie wiem, po co zwiększają pojemność i cenę? Ja wolałam takie jak były...

    OdpowiedzUsuń
  11. Powiem Ci ,że te opakowanie nawet przyciąga swoją wyjątkowością ;) Jestem zdecydowanie na tak.

    W wolnej chwili zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. jeżeli nie będą trwalsze, to nawet zmiana buteleczki im nie pomoże. Wolałabym zeby pojemność pozostała taka sama. A cenę zobaczymy to pomyślimy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja poczekam na wyprzedaż tych w starym opakowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie będę jakoś specjalnie ich wyczekiwać-fajnie, że będą nowe kolory, ale chciałabym, żeby po prostu schły szybciej, bo schnięcie tych lakierów to ich największa wada.

    OdpowiedzUsuń
  15. jakie fascynujące kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. nowe opakowanie b.ładnie, ale jednak wolę mniejszą ilość lakieru w buteleczce :P
    dużych nigdy nie kończę

    :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mi się podobają te kolory, może sobie coś sprawię. Chciałabym w końcu natrafić na lakier, który wykorzystam do końca, a nie wywalę 3/4 opakowania, bo produkt gęstnieje i nie nadaję się do użycia.

    OdpowiedzUsuń
  18. wszystkie sa super !! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi się bardziej podoba ta nowa buteleczka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem ciekawa nowej ceny , myślę , że nie wzrośnie aż tak drastycznie . Ale buteleczki są urocze . Nieco przypominają te od Bourjois ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne te buteleczki i ponoć mają zmienić formułę tych lakierów, chociaż mi ta stara odpowiadała.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...