Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

piątek, 29 czerwca 2012

NOTD - Disco groszki ;)


Naszło mnie na kombinacje. Chciałam coś delikatnego, ale i zadziornego. Błyszczącego, ale nie brokatowego. No i wykombinowałam.

Na dwóch warstwach lakieru Miss Sporty #452 rozmieściłam bez żadnego konkretnego wzoru błyszczące, złote hexy, i całość pokryłam topem Catrice. Spodobało mi się, jest złoto-brzoskwiniowo, a w słońcu mieni się wszystkimi kolorami tęczy. :)


Cekinki kupiłam u chińczyka za 4zł za zestaw 5 czy 6 kolorów.


Przyszła też do mnie dzisiaj paczka od pań z marketingu marek Dr Irena Eris / Lirene / Under Twenty / Pharmaceris. Pani Aniu i pani Magdo, serdecznie dziękuję za staranne dobranie kosmetyków do moich potrzeb, cery czy preferencji. Nie mówiąc o rozmiarze paczki - mama pytała się, czy to nie odkurzacz. :D


31 komentarzy:

  1. Świetny pomysl na manicure! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się. :) gratuluję współpracy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie, podoba mi się ten lakier bazowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten lakier- uwielbiam go za kolor :) Pomysłowy mani :) Paczucha robi wrażenie. Miłego testowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale będziesz miała testowania :D
    a paznokcie cudowne, chyba sobie takie zrobię ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. pomysłowe, nie lubie brokatu na paznokciach a ten efekt mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł na mani!:) a jeśli chodzi o wszystko co brokatowe, to ja zawsze mam opory, bo na samą myśl o zmywaniu ich robi mi się słabo:P

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodkie :) i jak precyzyjnie rozmieszczone aż podziw bierze :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne paznokcie, pięknie to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie wyszło :) a takiej paczuszki to można pozazdrościć :P

    OdpowiedzUsuń
  11. zastawiałam się dziś nad tym lakierem i nie kupiłam! pewnie wrócę po niego;) gratuluję współpracy!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pazurki cud miód, paczka też :D

    OdpowiedzUsuń
  13. cudnie to wygląda;) ja się własnie zastanawiam jak się nakłada takie ozdoby na paznokcie?

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie :) Jeśli kiedykolwiek zapuszczę te moje krótkie pazury, to może coś dodam na bloga, bo pomysłów mam tysiące, ehhh :)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny kolor i super płytka!

    OdpowiedzUsuń
  16. dobre z tym odkurzaczem :D świetny mani :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne pazury :)
    Miłego testowania ;d

    OdpowiedzUsuń
  18. super mani :) ma w sobie to 'coś' ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Prosty i efektowny mani.
    Zazdroszczę paczki, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  20. super Ci wyszły te pazurki :)

    Zapraszam do wzięcia udziału w mini akcji na moim blogu :)

    caths-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. piekny jest ten kolorek, w sam raz na wiosne ;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...