Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

wtorek, 19 czerwca 2012

BlogBox - edycja trzecia


Trzecia edycja, ale moje podejście - pierwsze.

BlogBox to rewelacyjna inicjatywa / zabawa, którą zawdzięczamy Obsession. Należą się jej za to niezłe brawa, bo ogarnąć kilkadziesiąt uczestniczek to nie lada wyzwanie.

Moje pudełko przywędrowało do mnie z Warszawy, a przygotowała go dla mnie... TheOleskaaa.


Jak sama przyznała w liściku załączonym do boxa, jest to prawie pudełko eko.


Muszę jej przytaknąć. :)
Tak prezentuje się jego zawartość:


No to... po kolei!

1) Lawendowa Farma - balsam masujący w kostce z kawą i wanilią

 Nie miałam jeszcze balsamu w tej formie - przyznam, że jestem zaintrygowana. Obłędnie pachnie cynamonem.


2) Lawendowa Farma - Miodowy cukierek z pomarańczą (balsam do ust)

Śliczny, naturalny zapach, na pewno się przyda.


3) Revlon - lakier do paznokci Star

Lakier idealny dla mnie, tylko że.... już taki mam w swoich zbiorach (pamiętacie?). Zbyt celnie wybierałaś. ;) Co nie zmienia faktu, że bardzo go lubię i jest piękniasty!


4) E-naturalnie.pl - Hydrolat z kwiatów gorzkiej pomarańczy

Z powodu pojemności mam go uznać za próbkę, chociaż po moich przygodach z hydrolatami wiem, że to sporo. Miałam już styczność z pomarańczowym i niestety mam po nim reakcję alergiczną. :(


5) E-naturalnie.pl - Peeling enzymatyczny 10g


Jego także mam potraktować jako próbkę. Jeszcze go nie użyłam, ale nie mogę się doczekać, pachnie bardzo ładnie. :)



Tak wygląda moje pierwsze podejście do BlogBoxa. Znalazłam w nim ciekawe kosmetyki i mimo, że dwóm będę musiała znaleźć nowy dom, to na pewno wezmę udział w kolejnej edycji. :)

Oleskaaa dziękuję Ci bardzo za Boxa, Obsession, wisimy Ci wszystkie browara. ;)


A tutaj możecie zobaczyć boxa, którego ja przygotowałam Monice z bloga http://blogmoniszona.blogspot.com/ :))

28 komentarzy:

  1. wszystko wygląda świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. rzeczywiście bardzo naturalny, fajnie wygląda ten balsam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja właśnie wczoraj dostałam moje zamówienie z lawendowej farmy i jestem zadowolona. Też mam kostkę masującą ale pomarańczową i po pierwszych testach wiem że jest świetna. Ciekawi mnie balsam do ust i mam nadzieję że napiszesz pełną recenzję po testach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mój box też bardzo eko :) lakierek chyba z pepco?

    OdpowiedzUsuń
  5. ten balsam mnie bardzo zaciekawił :) box świetny

    OdpowiedzUsuń
  6. super box, to chyba jeden z najfajniejszych jakie widziałam, zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  7. cudeńka <3


    dagakusnierz.blogspot.com - dzisiaj dodaje nowe ootd- zajrzysz ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa jestem tych cudaków z Lawendowej Farmy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. alez dalam dupci z tym lakierem (o hydrolacie nie wspomne:) chcialam dobrze i przedobrzyłam....ale spoko loko jakoś to nadrobie;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ta Lawendowa Farma mnie intryguje, nie znam , wiem tylko, że mają fajne mydełka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. no na browara to ja zawsze! chętna :D

    OdpowiedzUsuń
  12. hydrolat to nie próbka - to jest pełnowymiarowe opakowanie :)
    zawartość świetna! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie produkty wyglądają smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna zawartość! Podoba mi się taka idea ekoboxa :) Szkoda, że tylko nie wszystko Ci się przyda. Balsam w kostce wygląda genialnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny eko-box.
    Wypróbowałam już sorbet do ciała i jestem oczarowana zapachem.

    OdpowiedzUsuń
  16. balsamy do ciała i ust chętnie bym przyjęła ;))

    OdpowiedzUsuń
  17. http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=24648109

    fajna sprawa
    polecam
    fajnie tu:)
    http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=24648109

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny. Jestem ciekawa balsamu do ust

    OdpowiedzUsuń
  19. Hydrolat jest boski, szkoda, że Tobie nie pasuje. Kolejny fajny box:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dla mnie taki box to byłby ideał :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...