Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

środa, 16 maja 2012

Zestaw Małego Chemika a.k.a. zakupy na Biochemii Urody


Ostatnio męczę projekt denko. Nie oficjalnie, ale poczułam w pewnym momencie, że z zakupami należy troszkę przystopować. Wykończyłam jednak wszystkie pudry (właśnie lecę resztą MIYO), toniki i inne takie także. Przyszło więc uzupełnić zapasy. :]

Od dawna nosiłam się z zakupami na Biochemii Urody, zamówiłam więc od razu cztery rzeczy:

Hydrolaty:

oczarowy (działanie gojące, ściągające, regenerujące, łagodzące, antyoksydacyjne, stymuluje krążenie, przy obrzękach, uszczelniające naczynka, przeciwzapalne)

z kwiatu pomarańczy (działanie antybakteryjne, łagodzące, przeciwzapalne, lekko ściągające, regenerujące, przeciwzmarszczkowe , uszczelniające naczynka)


Intrygujący zestaw...


który przekłada się na Puder bambusowy z jedwabiem i owsem (działanie matujące i łagodzące; absorbuje nadmiar sebum, dodaje skórze jedwabistej gładkości i delikatnego blasku, lekko poprawia koloryt skóry, nawilża, zmiękcza rysy twarzy, łagodzi podrażnienia i zaczerwienienia skóry, posiada właściwości antybakteryjne i gojące).

Wszystkie składniki zapakowane osobno, do własnoręcznego połączenia i wymieszania dołączoną bagietką:


I w ramach rozpieszczania siebie kupiłam jeszcze Puder perłowy (działanie estetyczne i pielęgnujące; goi i odkaża drobne uszkodzenia i wypryski, nawilża, regeneruje i poprawia elastyczność skóry, absorbuje nadmiar sebum i lekko matowi, ożywia koloryt, wygładza, zmniejsza widoczność zmarszczek i porów skóry).



Hydrolat oczarowy - 17,90 zł / 200 ml
Hydrolat z kwiatu pomarańczy - 15,90 zł / 200 ml
Puder bambusowy z jedwabiem i owsem - 17,80 zł / 65 ml
Puder perłowy - 12,80 zł / 15 ml

Jestem podekscytowana! Zwłaszcza, że nie spodziewałam się, że paczka dotrze tak szybko (maila, że paczka została wysłana dostałam wczoraj). :)

35 komentarzy:

  1. też kupiłam te dwa puderki:) chociaż ja mam bambusa bez owsa ;) i co więcej moją paczkę też wczoraj wysłali więc może moją dostanę jutro:D? kupiłam jeszcze jakieś olejki, krem itp. Daj znać czy hydrolat jest fajny:)

    W ogóle to zauważyłam, że zmienili i podwyższyli cenę hydrolatu oczarowego. Chciałam go kupić już od jakiegoś czasu, ale ciągle były inne wydatki więc odkładałam zakupy i ostatnio patrzę a hydrolatu nie ma...przeglądam wszystkie a tam hydrolat z kwiatu oczaru, wszystko to samo, informacje, opinie klientów, zdjęcia...tylko cena 6zł wyższa;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też to zauważyłam, kiedy decydowałam się co chcę kupić. Chyba za długo zwlekałam :D:D

      No ale podwyżka z 13 na 18 to spory skok, o ponad połowę ;/ mam nadzieję, że jakość mi to wynagrodzi ;)

      Usuń
    2. heh oby;) też na to liczę:D bo szczerze to pierwsze rzeczy z BU mi nie podeszły;)

      mam nadzieję, że nie będą tak cen ciągle podnosić;)

      Usuń
  2. Też czaję się na zamówienie z BU, ale jeszcze trochę muszę powykańczać moje kosmetyki ;) Fajne zakupy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Chlip, chlip... Szkoda, że nie wiedziałam, że robisz zamówienie z BU, przykleiłabym się- zawsze to koszty dostawy na pół by były, chlip :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czaję się jeszcze na kilka rzeczy, następnym razem na pewno dam Ci znać :)

      Usuń
    2. Ja dzisiaj kliknę wieczorem zamówienie na ZSK, jeśli chcecie się "przykleić" zapraszam. :D Zawsze to koszty wysyłki mniejsze. :)

      Usuń
    3. Do Zrób Sobie Krem chyba podejdę, mają sklep stacjonarny w mydlarni na Wita Stwosza :)) tylko jestem ciekawa, czy mają cały asortyment, chętnie kupiłabym olejek arganowy :)

      Usuń
    4. No właśnie nie mają. :( Byłam kiedyś, chciałam kupić kilka hydrolatów. Na stronie były za 10,90 a tutaj na miejscu okazało się że jest tylko i wyłącznie aloesowy a cena to 15,50. :/
      Niedawno pisałam do nich mejla, wypisałam które kosmetyki mnie interesują i zapytałam o dostępność, połowy nie mieli na stanie, a m.in hydrolat chabrowy który na stronie kosztuje 10,90 - pani z mydlarni mi mejlowo podała cenę 17 z groszami.
      Ceny są mocno zawyżone. Przy większych zakupach dużo bardziej opłaca się kupić przez internet...

      Usuń
    5. Przekonałaś mnie, chętnie się podepnę. Włąśnie siedzę na ZSK i kopię XD

      Usuń
    6. odpisuję tutaj: ok, nie ma sprawy. ;)

      Usuń
  4. To już wiem kto mi ostatni hydrolat oczarowy buchnął:)
    A tego z liści oczaru nie zamówiłam,bo jednak różnica cenowa to dla mnie przesada... Ze wszystkim idą w górę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, uwielbiam puder bambusowy, mam z jedwabiem :) Kupiłam go jakieś 9 miesięcy temu i przy codziennym stosowaniu nie zużyłam jeszcze 1/3 :) Czaje się na czysty perłowy lub jedwabny, muszę się zastanowić nad zamówieniem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze dodam, że teraz są takie ładne i fajne opakowania tego pudru! Ja dostałam go w białym, zakręcanym plastikowym słoiczku, musiałam więc mieć swój pojemniczek z sitkiem.

      Usuń
  6. super, sama się czaję na hydrolaty i puder bambusowy, ale zaciekawiłaś mnie też perłowym
    póki co wykańczam co mam, potem będą zakupy

    OdpowiedzUsuń
  7. Tez nieoficjalnie "denkuję" ;)
    Czekam na recenzje, zwłaszcza pudru perłowego.

    OdpowiedzUsuń
  8. A ile wyniósł koszt przesyłki?

    Pozdrawiam,
    A.
    2bigcitylifes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koszt przesyłki jest stały, niezależnie od ilości kosmetyków - 11,50 zł

      Usuń
  9. puder bambusowy bym chciała;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dopiero co składałam zamówienie, dorwałam hydrolat jeszcze w starej cenie. Szkoda, że podrożał bo już go uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oba hydrolaty bardzo lubię, chociaż neroli bardziej za zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. heh paczka i do mnie dzisiaj doleciała, cały czas była w salonie a ja myślałam, że to paczka taty taka malutka więc nawet się jej nie przyglądałam;)

    OdpowiedzUsuń
  13. mam hydrolat oczarowy i jest świetny! czekam na post o pudrach :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny blog ! Trafiłam tu dzisiaj i bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. daj znać jak puder perłowy, bo ja go mam i mam mieszane uczucia ; )

    OdpowiedzUsuń
  16. Uzywam teraz vipery rozswietlajacej ale jak mi sie skonczy to bede miec ochote na ten bambusowy na pewno. Z checia o nim poczytam :) Tego perlowego bedziesz uzywala solo czy bedziesz go chciala tez dodac do mieszanki?

    OdpowiedzUsuń
  17. Chyba w końcu muszę się spiąć i coś zamówić, bo zbieram się i zbieram. :) Super ten twój zestaw chemika. :) Czekam na recenzje. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię BU, ale ostatnio im ceny skoczyły. Mam czysty puder bambusowy, nie mogę go zużyć (mimo odsypki), jest tak wydajny. Używam go codziennie, bo ładnie współgra z moją cerą:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ciekawe te pudry i nie drogie. Może się kiedyś skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nic nigdy z Biochemii Urody nie zamwiałam, ale jestem bardzo zainteresowana

    OdpowiedzUsuń
  21. to teraz możesz pobawić się w małego chemika ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny pomysł na własnoręcznie wykonane kosmetyki - nawet nie wiedziałam że tak można :) dzięki za inspirację.

    OdpowiedzUsuń
  23. Koniecznie zerknijcie sobie na pożyczki przez internet. Są świetne. Każda pożyczka przez internet jest teraz o wiele korzystniejsza niż ta bankowa. Warto o tym poczytać, to właśnie dzięki pożyczką mogę teraz robić zakupy w naprawdę korzystnych cenach, warto!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...