Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

piątek, 11 maja 2012

Fish Egg Friday, czyli drugie podejście do kawiorowych paznokci :)


Dlaczego Fish Egg a nie Caviar pisałam Wam tutaj. Jak widzicie spodobało mi się na tyle, że robię podejście numer dwa - tym razem z grubej rury, na wszystkich paznokciach! :D


Ta odsłona trochę różni się od pierwszej...

Na bazę wybrałam piękny bordowy lakier China Glaze - Velvet Bow, a bulion w kolorze złotym. Ponieważ chciałam, żeby spod kuleczek widać było kolor lakieru, to nie zależało mi na dokładnym pokryciu płytki. Sypałam jak leciało. :)

W mojej głowie wyglądało to trochę inaczej, ale koniec końców podoba mi się to, co z tego wynikło. Mani jest efektowny, trzeba przyznać. Jedyny minus to to, że dla mnie jest on typowo jednodniowy. Kiedy kuleczki zaczynają odpadać to nie wygląda to już tak zjawiskowo...

Podoba się Wam takie połączenie? :)










48 komentarzy:

  1. Nie podoba mi się ... Kulki dla mnie zbyt duże ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie też nie pasują kulki, ale ogólnie ten trend mi się nie podoba...

      Usuń
    2. i mi:| chociaż kulki pod kolor lakieru wyglądają dość fajnie;)

      Usuń
  2. mi się podoba. na jakąś imprezę. dla zabawy. niezbyt skomplikowane i efektowne.

    OdpowiedzUsuń
  3. musze dorwać ten kawior...ciut mniejszy i na jeden paznokieć:) koniecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda na prawdę fajnie ale jak dla mnie nie do noszenia na co dzień, szczególnie w lecie...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawie to wygląda, ale ja bym się w takich paznokciach raczej źle czuła.

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawe te paznokietki :) :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się nie podoba. Po pierwsze: kawior jest za duży, a po drugie: w ogóle go jakoś za dużo. Nie dośc, że na każdym paznokciu to jeszcze na całej płytce. Jeśli już robiłabym taki manicur to zrobiłaym frencza np.kolorowego i na granicy kolorów ułożyła wzdłuż linii kawior. Będzie subtelniej, a także efektownie i oryginalnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie najbardziej mi przeszkadzała wielkość tych kulek, ale ostatnio dorwałam też mniejszy bulion :)

      Usuń
  8. Efektowne, to trzeba przyznac.
    Jak dla mnie jednak nie "do uzytku" na codzien.
    Ogolnie trend mi sie nie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. do mnie to również nie przemawia, co za dużo to nie zdrowo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wygląda ciekawie, ale dla mnie zdecydowanie nie na co dzień, może na jakąś imprezę :) i kuleczki mogłyby być odrobinę mniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. JA to bym zdecydowanie dała więcej tych kuleczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dla mnie za ciężko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba podoba, ale jak już mnóstwo osób pisało, chyba nie na moich pazurkach. Chociaż taki mani na jakąś imprezę... Poproszę! (:

    OdpowiedzUsuń
  14. fajnie wygląda i połączenie kolorów też
    ale jak z trwałością???
    ja bym się bała że zacznie odpadać i na drugi dzień zgubię połowę :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mani zdecydowanie jednoimprezowy, szybko pojawiają się ubytki :(

      Usuń
  15. Ja wybralabym jednak na jednym paznokciu te kuleczki :))

    A co do Twoich paznkoci są świetne! Dobrze spiłowane na kwadratowo, co uwielbiam i są idealnej długości ;) Zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie podoba mi się. Jakieś to dla mnie tandetne i strasznie nie praktyczne, bo mam wrażenie, że te kulki odpadną nawet przy wkładaniu dłoni do kieszeni spodni..

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie duże te 'kuleczki', moje są takie drobne :O

    OdpowiedzUsuń
  18. A mi ogólnie cały ten kawiorowy trend się nie podoba. Ani troszkę.

    OdpowiedzUsuń
  19. Efekt jest spoko, ale mi się chyba bardziej podoba na jednym palcu niż na wszystkich. No i tak jak napisałaś - mani na jedną imprezę...

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie dla mnie ten efekt, nie podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  21. Wygląda bardzo ciekawie, ale chyba bardziej podobałby mi się monochromatyczny mani :]

    OdpowiedzUsuń
  22. Całkiem fajne ;)) nie odpadają?

    OdpowiedzUsuń
  23. cudowne :) ja bym nawet na co dzień nosiła, bo kwestiach paznokciowych jestem totalnie zakręcona :D

    OdpowiedzUsuń
  24. ZOSTAŁAŚ OTAGOWANA! :)
    Zapraszam do zabawy.
    http://laaafemonster.blogspot.com/2012/05/tag-11-pytan.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  25. jakoś mnie nie przekonuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Uważam, że wygląda świetnie,
    zazdroszczę kształtu paznokci <3
    Zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajna opcja na 18 na którą zamierzam pójść niedługo! :) Tylko gdzie mogę dostać jeszcze mniejsze koraliki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te akurat kupiłam na allegro w zestawie kilku kolorów. Drobniejsze można znaleźć w drogeriach czy na wysepkach z ozdobami do paznokci, przynajmniej od razu widzisz, co kupujesz ;)

      Usuń
  28. Kurcze, ja bym nie dała rady mieć takie mani. Już po godzinie obdarłabym wszystkie kuleczki:/ Ale wygląda efektownie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Powiem szczerze, że szału nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
  30. ciekawy pomysł, ale chyba lepiej wyglądałaby mniejsza ilość tych kulek na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie wiem czemu, ale jakoś mi się ten "trend" nie podoba :P A czy to w ogóle jest wygodne w noszeniu? ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak pierwszy raz usłyszałam o tym manicure, to pomyślałam sobie, że chyba kogoś boli, żeby płaci tyle kasy za zwykłe koraliki, które można kupić w dobrej pasmanterii lub hurtowni krawieckiej za grosze. Poza tym trend sam w sobie mi się nie podoba, ale to już kwestia gustu.

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajnie to wygląda, ale szkoda, że to tak na raz...

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...