Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

niedziela, 1 kwietnia 2012

NOTD - kawiorowe paznokcie podejście pierwsze


Moje pierwsze podejście do popularnego od niedawna zdobienia paznokci - caviar manicure.

Na pierwszy raz chciałam tylko delikatny akcent - tak na próbę, poprzestałam więc na ozdobieniu bulionem paznokcia serdecznego.

Do wykonania tego zdobienia nie potrzeba dużo - wystarczy lakier i bulion. Ja użyłam czarnego lakieru Revlon - Lunar oraz granatowego bulionu.



Ponieważ Lunar nakłada się dość cienkimi warstwami i szybko schnie, to pod bulion użyłam jeszcze bezbarwnego topa Essence Better Than Gel Nails.

Wykonanie jest dość proste - posypujemy świeżo nałożony lakier bulionem i delikatnie wyrównujemy i dociskamy go palcem. Jest z tym trochę zabawy, ale nie aż tak dużo, jak mi się zdawało.

Żeby oszczędzić sobie zabawy ze sprzątaniem posypywałam paznokieć nad wieczkiem od pudełka po KissBoxie. Resztę kuleczek łatwo potem było przesypać do pojemniczka. ;)




Nie jest to manicure trudny, ale z pewnością delikatny. Co tu dużo mówić, trochę kuleczek się gubi (chociaż myślałam, że będą się sypały o wiele bardziej). Zdecydowanie fajny design na jakieś wyjście. Mam ochotę pomieszać trochę kolory bulionu i pokryć wszystkie paznokcie.

A jak się Wam podoba?


40 komentarzy:

  1. podoba mi się ta metoda :) sama muszę ją spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. eleganckie, fajny pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. czarny wygląda obłędnie, ale nie wiem, czy skusiłabym się na ten kawior.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny mani.
    Nakładałaś na ten bulion jakiś top coat lub utwardzacz?
    Jak długo się trzyma ten mani?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałam nałożyć na to topa, ale nie polecam. Nie wygląda to już wtedy wg mnie ładnie, poza tym większość kulek puszcza farbę po nałożeniu na nie bezbarwnego lakieru/topa. I robiłam paznokieć po raz drugi. :)

      Co do trwałości się na razie nie wypowiem, zobaczę ile wytrzymają :)

      Usuń
  5. Na jednym palcu bardzo ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacja, strasznie podoba mi się ten trend, tyle że skąd wziąć bulion?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bez problemu można go kupić na allegro. Ja ten, którego tu użyłam kupiłam w sklepie z kosmetykami i zaopatrzeniem salonów kosmetycznych za całe 2 zł :)

      Usuń
    2. http://allegro.pl/bulion-szklany-kaszka-53-kolory-ozdoby-zel-uv-i2237656030.html

      tu masz duży wybór kolorów :)

      Usuń
  7. Super wyszedł. I wg mnie dokładnie przesada z tą ceną, którą ostatnio nam przedstawiłaś. ;/ Kobiety umieją sobie jednak poradzić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny efekt :) mam zamiar kupić takie perełki i popróbować.
    to napisz potem jak długo wytrzymują na paznokciu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny efekt. Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, tak jak pękacze i matowe lakiery mi się zupełnie nie podobają, tak kawiorowy mani ogromnie! :D ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. muszę poszukać jakiś kolorowych bulionów i coś pokombinować bo efekt może naprawdę fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie to wygląda :)

    Zajrzyj do Biedronki, bo tych naklejek lustrzanych są aż 22 różne wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  13. co robisz, że Twoje paznokcie tak pięknie błyszczą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest akurat zasługa tego Revlona - moja ulubiona czerń. Na czarne paznokcie topa nie nakładałam :)

      Usuń
  14. Super:) strasznie mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Do mnie ten trend nie przemawia zbytnio ale zachwyt wzbudził błysk na Twoich paznokciach - wyglądają obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  16. wygląda cudownie :) Nie odpada?

    OdpowiedzUsuń
  17. Super to wygląda! Na jakąś okazję super opcja! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale fajne!;)
    Ile ten bulion wytrzymuje?;>
    A malowałaś go potem czymś bezbarwnym czy już nie za bardzo?;p

    OdpowiedzUsuń
  19. mi się podoba i sobie na pewno go wypróbuję u siebie :]

    OdpowiedzUsuń
  20. ciekawie to wygląda:) muszę spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne, nawet bardzo :) Kolorowy będzie wyglądał bombowo :D Szkoda, że nie da się tego bulionu jakoś utrwalić, żeby się nie sypał.

    OdpowiedzUsuń
  22. mam mieszane uczucia, podobnie jak w przypadku pękających lakierów...

    OdpowiedzUsuń
  23. Niespecjalnie mi się ten trend podoba... nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. też dziś sobie zrobiłam i też tylko sypnęłam bulion na serdeczny paznokieć. Mój mani jest w niebieskościach :)

    OdpowiedzUsuń
  25. fajnie to wygląda :) może też sobie zrobię :D

    OdpowiedzUsuń
  26. te kuleczki wyglądają super! :) rewelacyjny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  27. świetnie wygląda a ile się to coś trzymało?? :)

    OdpowiedzUsuń
  28. fajnie to wygląda, a gdzie można takie kuleczki kupić?

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam zestaw do kawiorowego manicure'u z Ciate. Efekt jest taki sam, jak u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...