Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

sobota, 28 kwietnia 2012

Golden Rose - Holografic Color #101 jasny róż


Przyszedł czas na kolejny lakier z serii Holographic Color, jaki kupiłam korzystając z darmowej przesyłki na stronie Golden Rose Styl. Mało brakowało, a cała holograficzna seria byłaby moja, pohamowałam się jednak trochę i kupiłam sześć kolorów. Wcześniej opisywałam Wam numer 119 - ciemny stalowy.

A dzisiaj? Dzisiaj włóż róż! :)


Powiem tylko, że uwielbiam tą serię - głównie z tego powodu, że te lakiery dają niewiarygodnie śliczny holograficzny efekt, i że nie ma z nimi żadnego problemu ze zmywaniem, w przeciwieństwie do lakierów z holograficznym brokatem.

No i wyglądają pięknie i w cieniu i w słońcu:



A teraz zostawiam Was z serią zdjęć tego cudeńka. Przypominając równocześnie o tym, że każde zdjęcie można powiększyć, żeby w pełni zobaczyć jego wspaniałość! :D









26 komentarzy:

  1. Piękny jest:D 102 i 120 bodajże,taka malina wygląda pięknie,nawet ostatnio wrzucałam u siebie. Mam 5 lakierów z tej serii i je uwielbiam,żałuję,że tak późno je odkryłam;) a że jeszcze trzymają się genialnie,nawet do 6 dni to już w ogóle:p

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowny... nie mam jeszcze żadnego holo - ten jest idealny

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny!!! Mam dwa kolory z tej serii ale czuję, że w najbliższym czasie moja kolekcja się powiększy....:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najpiękniej jednak wyglądają w słońcu;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny :). Holo są śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale cudeńka! trzeba się zaopatrzyć w nie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wygląda identycznie jak eveline, piękny jest!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny jest! Kurczeee. musze je zdobyć ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakoś nigdy nie przepadałam za holo, ale ten kolor pokazał, że muszę się w jakiś zaopatrzyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. piekny, piekny, sie poprostu zakochalam

    OdpowiedzUsuń
  11. kolor rewelka;)










    zapraszam do mnie;*

    OdpowiedzUsuń
  12. a który holo nie jest piękny? :)
    super!

    OdpowiedzUsuń
  13. ja nie przepadam za brokatowymi kolorami lakierow ale czekam na dalsze wpisy. obserwuje :) ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  14. w słońcu wygląda przepięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczny ♥
    Zapraszam do mnie - http://my-life-myself-xo.blogspot.com/ ;];*

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny, fajnie się mieni :) uwielbiam lakiery z Golden Rose

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny on jest, tak ładnie się mieni :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...