Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

czwartek, 26 kwietnia 2012

Paczka od Golden Rose :)


Tak, i do mnie uśmiechnęło się to szczęście i zostałam wybrana przez firmę Golden Rose do wzięcia udziału w akcji testowania kosmetyków. Moje pudełko przyszło wczoraj.

Jak wiecie, każda z testerek otrzymała do wypełnienia ankietę na temat typu urody i preferencji kosmetycznych. Nie wiem która odpowiedź sprawiła, że przysłano mi tak fantastyczny kolor szminki, ale zatkało mnie jak ją zobaczyłam. ;)

Kosmetykiem, który wybrałam sama, jest jeden z róży Terracotta - zawsze miałam ochotę je wypróbować.

Oprócz tego testować będę także: mascarę, lakier, próbki szminek i perfum oraz metaliczny eyeliner w kolorze fioletowym (złoty opisywałam tutaj).  Dostałam też pancerne lusterko - mogę się do niego dostać tylko przy użyciu jakiegoś narzędzia - moje paznokcie nie dają mu rady. :D


7 komentarzy:

  1. Super :) Czekam na recenzję różu, bardzo mi się podoba w opakowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hahaha, a ja się zastanawiałam, stojąc na poczcie, we wtorek, gdzie tyle paczek wysyła dziewczyna z Golden Rose.

    OdpowiedzUsuń
  3. oj z tym lusterkiem to prawda ;) mi je za pierwszym razem musiał otworzyć tata, bo sama nie dałam rady :P mam nadzieję, że się wyrobi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przegapiłam akcję z dostaniem się do testów, ale jakoś mam małe parcie na kosmetyki GR ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Róóóż <3 Czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...