Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

sobota, 14 kwietnia 2012

Essence - LE Snow White (zapowiedź)


Kiedy zobaczyłam tą zapowiedź na blogu Sia wprost zamarłam. Jest to piękna lakierowa kolekcja inspirowana Królewną Śnieżką. Więcej informacji znajdziecie na jej blogu - http://siiia.blogspot.com , zajrzyjcie tam koniecznie. :)

http://siiia.blogspot.com/2012/04/nowa-limitka-essence-snow-white.html

http://siiia.blogspot.com/2012/04/nowa-limitka-essence-snow-white.html

http://siiia.blogspot.com/2012/04/nowa-limitka-essence-snow-white.html

Powiem tylko tyle, że jak do nas nie dotrą (jak wszystkie lakierowe limitki), to najpierw się poryczę a później wsiądę w pociąg i pojadę do Niemiec.

24 komentarze:

  1. O tak tak! Muszą tu dojechać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jadę z Tobą! cudeńka *.* sleepy i dopey boskie!

    OdpowiedzUsuń
  3. AA!!! To zdecydowanie najlepsza lakierowa limitowanka Essence jaką kiedykolwiek widziałam! Sleepy, Bashful i Doc muszą być moje. MUSZĄ.
    Jestem ciekawa kiedy będzie dostępna, będę w Germanii za jakieś dwa tygodnie. OBY BYŁA!

    OdpowiedzUsuń
  4. Toppery mnie się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie ładne toppery! Ogólnie całe to wydanie jest świetne, oby tylko dotarło do Nas! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję że jednak u nas będą. Jak nie to jadę z Tobą :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się grumpy (szafir) i snow white (czerwień) ale jak ich nie dostanę to nie będę płakać;)

    OdpowiedzUsuń
  8. możemy jechać razem :P super ta limitka, jedna z niewielu ostatnio z której chciałabym dosłownie wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pojadę z Tobą do Niemiec po tą limitkę ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Lakiery śliczne, ale toppery i naklejki, nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie powaliła mnie, kolory lakierów wydają mi się dość wtórne... Ale pewnie ze 2 bym przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. mogłaby w końcu do nas dotrzeć ta limitka, na prawdę bym się nie obraziła :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Naklejki absolutnie nie dla mnie, ale lakiery są dość ciekawe. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. tak na pierwszy rzut oka to chyba nic nie kupię, większość lakierów w podobnych kolorach już mam.. mówię "chyba" bo różnie może być jak ją zobaczę na żywo;)

    P.s. jak tylko dotrze do Niemiec to dam znać i ją obfocę;) kupić Ci też mogę;)

    OdpowiedzUsuń
  15. sneeay? tak to sie pisze? jeżelitak, to musze ten lakierek mieć!


    zapraszam kochana na rozdanie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Oby do nas dotarła bo kupię całą - nie dla kolorów ale dla nazw, nawet naklejki, chociaż ich pewnie na paznokciach nosić nie będę, to muszę je mieć.
    Może jak nas więcej będzie chętnych na tą LE to może Natura pod naciskiem swoich ewentualnych klientek na tą LE sprowadzi do nas tą limitkę.

    OdpowiedzUsuń
  17. o kurde! są przecudowne! chcę wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Będę posłańcem smutnych wieści, ponieważ Natura na swoim facebooku poinformowała, że ta LE nie będzie u nich dostępna, tak samo jak te perfumy.
    Najbardziej mi szkoda Śnieżki :(

    OdpowiedzUsuń
  19. MUSZĄ dojechać!! M U S Z Z Ą!!!! Naklejki i topery są boooooskie ;( ;(

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...