Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Catrice - LE Coolibri (zapowiedź)

Nowości, nowości... <zaciera ręce>


C01 Birds Flying High, C02 Twist of Lemon, C03 Abloom, C04 Exotica C05 Virgin Forest

Nectar Lip Gloss


C01 Birds Flying High, C02 Feathery Pink, C03 Gorgeous Blossom C04 Exotica

Colour Refreshing Lip Balm 



Jelly Cheek Tint


C01 Abloom

Eye Shadow Pen


C01 Precious Nectar, C02 Birds Flying High, C03 Virgin Forest, C04 Exotica

Golden Glow Eye Liner 


C01 Precious Necta

24 komentarze:

  1. Pomadka będzie moim pierwszym kosmetykiem Catrice:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniała, w-s-p-a-n-i-a-ł-a :D !
    już dawno żadna limitka mnie tak nie zauroczyła :)
    biorę róż, cienie i błyszczyki ! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. kupię wszystko ze względu na piękne opakowania :D:D wiadomo kiedy to wkroczy do drogerii? :D:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Colour Refreshing Lip Balm na pewno będzie mój :)

    OdpowiedzUsuń
  5. chce lakiery <3 cudowne! ostatnio kocham wszystko co kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O Mamo!!! Nic nie widzę:-)))

    OdpowiedzUsuń
  7. niebieski błyszczyk wydaje się ciekawy :)

    Pozdrawiam,
    A.
    2bigcitylifes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialna limitka! Mam nadzieję,że się u nas pojawi. Ciekawe jak wygląda niebieski błyszczyk na ustach:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba po raz pierwszy podoba mi się tyle rzeczy z kolekcji Catrice! Mam nadzieję, że kolory lakierów są wiernie oddane, bo wyglądają pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  10. liner , pomadka i lakiery wyglądają smakowicie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cienie <3 zwłaszcza zieleń i koral - chcęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęę

    OdpowiedzUsuń
  12. Oprócz cielisto-złotawego cienia i eyelinera chcę wszystko, ciekawi mnie najbardziej niebieski błyszczyk, a motyw kolibra na opakowaniach jest po prostu urzekający.
    Mam nadzieję, że Natura pójdzie po rozum do głowy i będzie można u nich kupić tę edycję limitowaną.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cienie w kredce, eyeliner i lip balm <3
    (ale znając życie, ta LE Polskę nie zaszczyci swoją obecnością;/ )

    OdpowiedzUsuń
  14. lakiery mają śliczne kolorki ; DD

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziewczyny, przeczytałam dzisiaj na profilu Drogerii Natura na FB, że nie mają zamiaru wprowadzać tej limitki w Polsce.... Porażka !

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...