Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

niedziela, 1 kwietnia 2012

Nowy zestaw Benefit - Fake-It!


Nowy zestaw miniatur marki Benefit to wszystko, czego potrzebujesz, żeby wymigać się od pracy / szkoły.
Mamy tu:

  • pastę przyciemniającą pod oczy, podkreślającą niezdrowe cienie
  • tint na policzki sprawiający, że cera wygląda na bardziej ziemistą
  • liner symulujący przekrwione oczy
  • żel do ust błyskawicznie wysychający i zostawiający je suche i popękane


Oczywiście jest to primaaprilisowy żart ze strony Benefit. Za to przy zakupach online i podaniu kudu APRILFOOLS dostaniemy gratis miniaturę mascary BADgal ;)

24 komentarze:

  1. tak właśnie czytam punkt po punkcie i myślę... coś nie halo :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie to wymyślili :) Czytałam trochę z niedowierzaniem, trochę z przerażeniem... A tu psikus :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No ładnie ładnie :D Dałam się nabrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hehe.. Ciekawe czy taki kit miałby wzięcie?? :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Before i After - nie no mega zachęcające :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Heh czy to nie Prima aprilis ??:))

    OdpowiedzUsuń
  7. żarty, żartami ale fajny byłby taki zestaw:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Otworzyłam maila rano i już radocha, że Benefit nowy zestaw wypuścił, a tu taka niespodzianka :D Chociaż czasem to i coś takiego by się przydało ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdyby to wypuscili kupilabym :d

    Zdaza mi sie makijazem poprawiac przed wizyta u lekarza :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Poszaleli! Ale wbrew pozorom ten zestaw może się rozchodzić jak świeże bułeczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tę pastę pod oczy ja biorę. Przyda się na dziwne sesje, niezdrowe cienie wracają co jakiś czas w trendach (egzystencjaliści, emo, rock girls).

    OdpowiedzUsuń
  12. hahah czytam i sobie mysle "wtf?":D

    OdpowiedzUsuń
  13. Your blog seems so interesting, why don't you write also in english?
    Take a look and if you want we can follow each others: Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...