Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

piątek, 6 kwietnia 2012

GlossyBox - kwiecień 2012



Dzisiaj, chyba z okazji urlopu, kurier obudził mnie przed - siódmą telefonem. Na szczęście niósł dobrą nowinę, bo chyba byłabym wściekła przez pół dnia. Kurier powiedział, że będzie u mnie z kwietniowym GlossyBoxem między 9 a 10. Fantastyczna pobudka!

Po pierwszej odsłonie zdecydowanie nie mogłam się go doczekać. W moim przypadku zaszły jakieś problemy z płatnością. Mimo, że miałam pieniądze na koncie i na paypalu, to widziałam, że opłata się nie pobrała automatycznie. Napisałam maila w tej sprawie i szybko dostałam odpowiedź. System z jakiegoś powodu nie mógł ściągnąć płatności, musiałam zamówić subskrypcję raz jeszcze a poprzednia została anulowana. Na szczęście to tylko mała niedogodność, zamówienie nowej subskrypcji zajęło mi tylko parę minut, mam nadzieję jednak, że następnym razem wszystko będzie już w porządku. :)


Na temat zawartości pudełka w tym miesiącu ekipa Glossy napisała tak: 'Zdradzimy mini sekret: będzie kolorowo, ekskluzywnie, zdrowo'. Zajrzyjmy do środka:






Dermalogica - Multivitamin Thermafoliant 15 ml (pełny produkt 212zł/75ml)


Galenic - żelowy olejek do demakijażu twarzy i oczu Argane 15ml (pełny produkt 57zł/125ml)


Kryolan - Classic Lipstick (pełny produkt 30zł/4g)


Sanoflore - lekki miodowy krem do twarzy 10 ml (pełny produkt 60 zł/40ml)


Pat&Rub - relaksujące masło do ciała 20ml (pełny produkt 69zł/225ml)


Aqua Slim - suplement diety wspomagający odchudzanie 7 sasz. (pełny produkt 70zł/35sasz.)



W sumie wartość tych miniatur to około 115 zł. Najbardziej cieszy mnie Dermalogica (mam peeling z tej firmy i jest fantastyczny) oraz szminka Kryolan. Ach, co ja mówię, w sumie wszystkie te rzeczy z radością potestuję!

46 komentarzy:

  1. Udało im się to pudełeczko :) No może z wyjątkiem suplementu, ale pozostałe kosmetyki to wynagradzają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ten mi sie zdecydowanie bardziej podoba niz marcowy:) mnie ta przyjemnosc pudelka ominie poniewaz nie zamowilam drugiego;) jakos pierwsze mnie zniechecilo;)

    OdpowiedzUsuń
  3. moze byc:) A dermalogica jets cudna, miałam ten piling, super!! A Galenic niczego sobie.

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie też kurier obudził przed siódmą i też był między 9 a 10. Moja szminka jest intensywnie czerwona ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. No, postarali się, zawartość mi się podoba :) Ciekawe, jaki kolor szminki będę mieć ja, ale to dopiero się okaże pewnie koło 15:00 ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna paczka! aż pożałowałam że nie zamówiłam..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. GlossyBox właśnie napisał na fb, że mają jeszcze trochę kwietniowych pudełek - jeśli ktoś chce, to jeszcze będą wysyłać, można zamówić :)

      Usuń
  7. Podoba mi się, ale nie kupiłam, więc mogę tylko powzdychać :P
    Dla mnie ten box lepszy od poprzednika :)

    OdpowiedzUsuń
  8. a na cholerę mi preparat wspomagający odchudzanie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można komuś "życzliwie" oddać :D

      Usuń
    2. Albo mi :D Ja nie widzę powodu mówienia "a na cholerę mi cośtam" to są boxy i tak już bywa, że coś nam się może nie przyda. ;)

      Usuń
  9. Ale super. Wiec w polsce jednak mozna robic fajne pudelka! Zaczynam zalowac ze nie zamowilam

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna paczuszka. Jak zobaczyłam szminkę to zaczęłam żałować, że sama jej nie zamówiłam.

    OdpowiedzUsuń
  11. fajna zawartość.. widać, że się starają (w przeciwieństwie do wiemy kogo :P).. najbardziej bym się z Dermalogici ucieszyła :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie zawartość podoba się bardzo.. Do tego szybka przesyłka..

    OdpowiedzUsuń
  13. Aż teraz żałuję że nie subskrybuję :( super produkty daj znać jak się spiszą u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa jestem tego kremu miodowego, podobno jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładnie, to pudełko przypadło mi do gustu niż poprzednie w ich wykonaniu. Nie podoba mi się jednak pomysł dodawania suplementów diety, ale może to moja czepialska natura wychodzi :D

    OdpowiedzUsuń
  16. No i po co tu wlazłam? Nie będzie niespodzianki, dziżas, ta moja babska ciekawość...

    OdpowiedzUsuń
  17. kissbox całkowicie się umywa do tego ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Glossybox trzyma poziom... Podobają mi się te produkty, chyba rozważę zamówienie pudełka na następny miesiąc.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wg mnie bomba :D Zwłaszcza jak się porówna z ostatnim KissBoxem -.-

    OdpowiedzUsuń
  20. No muszę przeyznać, że box bardzo fajny, udał się :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ooo widzę, że dostałaś piękny kolor szminki kryolan, ja dostałam czerwień :(((
    i na mojej kartce jest napisane jako drugi produkt DERMALOGICA Renewal Lip Complex a nie tak jak u Was krem Sanoflore... i trochę mnie zdziwiło że dostałam krem którego nie mam w spisie produktów...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pomieszali coś z tymi kartkami, boxy się trochę różniły, może stąd ten błąd :O

      Usuń
  22. ja mam inny kolor szminki, ale jestem baaardzo zadowolona !:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajna zawartość, uważam że warta swojej ceny. Kremik z Sanoflore uwiebliam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. kryolan fajny, szkoda,ze reszta nie powala ;-) Glossy lepszy od kiss boxa ;-)
    zapraszam do mnie, będzie mega rozdanie !

    OdpowiedzUsuń
  25. Hmmm, zrezygnowałam z fryzjera i farbowania, chyba będę wyć do lubego o tego boxa, jest super.

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajna zawartość :) Masło z Pat&Rub ma niesamowity zapach!

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajne pudełeczko! Nawet ten preparat na odchudzanie mnie ciekawi :P

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajna zawartość, ale nie żałuję, że nie kupiłam :P

    OdpowiedzUsuń
  29. świetny box :D
    to masełko z Pat&Rub ślicznie pachnie :)
    zaczynam żałować, że się nie zapisałam

    OdpowiedzUsuń
  30. pudełęczko w mom odczuciu jest super z klasą może te saszetki odchudzające średnio mi się podobają,a le wiadomo znajdą się fanki :) pudełko na plus!

    OdpowiedzUsuń
  31. cudowny masz kolor szminki
    ja mam ten beznadziejny krzykliwo czerwony i jestem załamana :/ bo wiem że nie bedę się nią malować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się mój też baaaardzo podoba, tylko ja z kolei się wymienię szminką bo róż zupeeeełnie nie dla mnie:(

      Usuń
  32. Hey 'Asia! You won my Hydroxatone Giveaway! I sent you an email on April 3, but didn't receive reply from you. Would you be so kind to contact me via email: endlessummer at yandex dot com

    Thank you!
    Elena

    OdpowiedzUsuń
  33. kolor szminki jest bajeczny

    obserwuję

    http://weeronika-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja mam z czerwoną szminką :) Podoba mi się zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Z tych rzeczy najbardziej interesuje mnie krem Sanoflore:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie postarali się z tym boxem ale szminka piękna;)
    zapraszam Cię na moj nowy blog www.kinga-beautyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Zapraszam do udziału w Tagu 50 pytań do... :)

    http://lajfstyle.blogspot.com/2012/04/tag-50-pytan.html

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...