Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

sobota, 14 kwietnia 2012

NOTD - pierwszy ruffian ever


Ostatnio nosiłam parę dni na paznokciach róż z neonowej kolekcji Flormaru. Kiedy zabierałam się do zmycia go, naszedł mnie pomysł. Dawno chciałam spróbować zdobienia ruffian, ale myślałam, że kupię jakieś paski do frencza czy coś. No bo tak odręcznie?

Ale uznałam, że jak i tak mam je zmyć, to raz kozie śmierć. I chyba nieźle wyszło. :)

Jestem całkiem zadowolona z efektu. Zdecydowanie będę próbować innych wariantów kolorystycznych - ten noszę już trzeci dzień i dalej mi się podoba. :) A Wam?





38 komentarzy:

  1. Podoba mi się efekt :) Fajnie by wyglądało jakieś srebro albo złoto pod spodem

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się taki ruffian średnio podoba.. Wolę jedynie półksiężyc zostawiony u nasady paznokcia.

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwszy raz i tak ładnie wyszło? :D niektórzy to są zdolni...
    bardzo dobrze to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super, taki odwrotny frencz :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne!
    Ale odręcznie chyba bym nie zrobiła, ręce mi się trzesą;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawie wygląda :) ja bym może dodała jeszcze trzeci - żółty kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawie to wygląda :) Ja odręcznie to szybciej bym pomalowała wszystko wokół niż tak ładnie płytki paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam ruffiany bo sprawiają że palce wydają się dłuższe i zgrabniejsze. Ja jestem fanką czerwonych paznokci ze złotym paskiem.

    OdpowiedzUsuń
  9. A mi się podoba :D Może też kiedyś spróbuję ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny mani, sama będę musiała go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny efekt, ja odręcznie nigdy bym tego tak nie zrobiła, łapy mi się trzesą jak trzeba precyzji :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny efekt, jeszcze nie próbowałam, ale wszystko przede mną ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sama idea ruffian do mnie przemawia:) Podziwiam Cię za precyzję wykonania:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ej łądnie ci to rzeczywiście wyszło! Muszę spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny efekt, ja jeszcze nie próbowałam :)
    i całkiem niezły sposób na odświeżenie znoszonego lakieru ;>

    OdpowiedzUsuń
  16. efekt jest śliczny:)






    zapraszam:*
    może masz ochotę obserwować? ja już to robię :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyszło super bez pasków :) Efekt ciekawy, sama muszę kiedyś spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  18. 50 pytań przywędrowało:) Otagowana http://pieknoscdnia.blogspot.com/2012/04/50-pytan-do-trafil-i-do-mnie-wy-pytacie.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowny efekt. Jest szansa na tutorial? :)

    OdpowiedzUsuń
  20. hej!
    świetny blog! piękne pazurki;)
    może się poobserwujemy?;)
    pozdrawiam

    bllablaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Super to wgląda :)zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. noooo troche dziwnie to wygląda :)))
    może spróbuje u siebie i zobacze xD

    OdpowiedzUsuń
  23. Podziwiam precyzje wykonania ale ten typ zdobienia (w zadnej kombinacji kolorow) mi sie nie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawie to wygląda :)) Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...