Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

piątek, 6 kwietnia 2012

Ostrzeżenie przed konkursami

Chciałam zwrócić uwagę na konkurs, jaki pojawił się na jednym z blogów.

Za udostępnienie go i zapisanie się do 'klubu Marizy' każda uczestniczka ma dostać za darmo lakier. Jednak nigdzie nie jest napisane, że rejestrując się na tej stronie wyraża się chęć zostania konsultantką tej firmy, z osobą polecającą XXX. Nie wiem jak Wam, ale mi wydaje się to co najmniej nieuczciwe.

'Rejestrując się' tak naprawdę zostaje się konsultantką w czyjejś piramidce i ten ktoś ma korzyści z naszych ewentualnych zamówień (stąd 'prezenty' przy zamówieniach na większe kwoty).

Nie będę oceniać 'konkursu' na takich warunkach, ale czy nie powinno być to jasno napisane?
Czy jeśli byście wiedziały, że takie są zasady - zgłosiłybyście się?

Edit:
Na dodatek okazuje się, że profil na FB Mariza-bo jesteś kobietą nie należy do firmy Mariza, a do konsultantki, do której odnosi się link polecający. Według mnie jest to celowe niedomówienie i dość brzydkie zagranie.

22 komentarze:

  1. Widziałam dziś ten konkurs, ale nie zgłosiłam się. Dobrze, że przed nim ostrzegasz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze mówiąc nie zauważyłam tego.Konkurs chyba gdzies widziałam ale brać udziału i tak nie miałam zamiaru.
    Dobrze,że jednak jest ktoś na tyle bystry, kto to zauważył.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że nam o tym mówisz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio rzadko biorę udział w konkursach a tego nawet nie widziałam ale uważam, że takie działanie jest bardzo nie fair. Dobrze, że to zauważyłaś i podajesz do wiadomości publicznej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wczoraj wlasnie widzialam ten konkurs u tej blogerki,
    ale pomyslalam, ze nie chce mi się tyle klikac
    o jeden lakier :P
    ale bardzo dobrze, ze poinformowalas nas o tym!
    Dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za czujność i informację! To zwykłe oszustwo i powinno być nagłośnione.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej Kochana, przeczytałam cały regulamin (szczerze to są 2, ale to co Ci napisze znajduje sie w Planie Marketingowym) i nawet jeśli zostaniesz konsultantką to gdy przez 3 miesiące nic nie zamówisz automatycznie zostaniesz z tego wypisana (Regulamin klubu Mariza: 13. Konsultant nie ma obowiązku składania zamówień. Jeżeli nie złoży zamówienia z trzech kolejnych edycji katalogu zaprzestana zostaje wysyłka bezpłatnego egzemplarza, a członkostwo w klubie automatycznie wygasa) oraz Magda nie ponosi żadnych korzyści z tego, że się tylko zapiszesz, miałaby bonifikat gdybyś zamawiała - i to na większe kwoty (od 300 zł) - http://strefamariza.pl/files/plan_marketingowy_mariza.pdf

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym sęk, że nikt nie przeczyta mregulaminu, żeby się dowiedzieć, o co chodzi. Powinno być jasno napisane, że 'dołączenie do klubu Marizy' jest równoznaczne z zostaniem konsultantką.

      Usuń
    2. Ale gdzie jest problem? Bo ja go nie widzę tym bardziej, że za nic nie płacisz w byciu konsultantką? Nie masz żadnych obowiązków. Bo nie rozumiem skąd Twoje oburzenie?

      Usuń
    3. w zasadach konkursu jest tylko 'polub to i to, zarejestruj się tu' nigdzie nie jest napisane, że to jest dobrowolne zostanie konsultantką, na dodatek u kogoś w piramidce (bo pod uwagę brane są tylko zgłoszenia z jednego konkretnego listu polecającego. Celowe niedomówienie jest dla mnie formą kłamstwa.

      Usuń
    4. Jak tylko posprzątam dom to zmienię treść konkursu żeby nie było 'niedomówień'

      Usuń
    5. EDIT (06.04.2012):
      Z racji zarzucania konkursowi różnych rzeczy, bardzo proszę przed przystąpieniem do niego o zapoznanie się z regulaminami:
      Regulamin Klubu Mariza
      oraz:
      Plan Marketingowy

      Rejestracja na wcześniej podanej stronie jest równoznaczna z zostaniem Konsultantką firmy Mariza (jest to rejestracja z polecenia), przy nie składaniu zamówień z 3 kolejnych katalogów automatycznie zostajemy 'wypisani' z Klubu Mariza.

      regulaminy są podlinkowane

      Usuń
  8. Oj nieładnie:( jak ja nie lubię nieuczciwości:(

    OdpowiedzUsuń
  9. no no.. niezbyt przyjemne zagranie trzeba przyznać :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie podoba mi się takie zagranie. Jak od razu jest napisane o co chodzi, to ja się nie oburzam, lubię czasem pomagać komuś - bo to pewna pomoc raczej, takie sprawianie przyjemności komuś, ale mimo wszystko dziękuję za takie konkursy. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie niezbyt fajnie...

    OdpowiedzUsuń
  12. widziałam wczoraj ten konkurs, ale stwierdziłam, że za dużo jest do polubienia i nie będę klikać po jeden lakier, ale dobrze że ostrzegasz

    OdpowiedzUsuń
  13. dobrze,że zaczekałam aż sie zgłosze. masakra !


    zapraszam na mojego bloga
    denicase-makeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Prawie się zapisałam, ale zanim wypełniłam formularz, coś mnie tknęło i olałam..

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak przeczytałam na czym ma polegać "zadanie konkursowe" roześmiałam się i sobie darowałam. Czułam podstęp i widać nie myliłam się.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...