Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

wtorek, 10 kwietnia 2012

Rozdanie MIYO - wyniki

W ogłoszonym przeze mnie konkursie prosiłam Was o pomysły na idealny lakier zapachowy. Padło wiele fantastycznych i ciekawych propozycji. Nie ukrywam też, że np. pytanie 'jak pachnie smerf' strasznie mnie rozbawiło.

Wybrałam odpowiedź, którą chciałabym, żeby jakaś firma wcieliła w życie - lakier piaskowy o zapachu cynamonu. Oczyma wyobraźni już widzę ten lakier i powiem tylko - chcę!


A pomysłodawczynią jest kallineczka! Już wysyłam do Ciebie maila i gratuluję wygranej.
Wszystkie zapraszam też do obecnego rozdania. :)



6 komentarzy:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...