Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

niedziela, 1 kwietnia 2012

Essence - LE Barefoot Beauties (zapowiedź) lato 2012


Letnia edycja limitowana produktów z linii Show Your Feet. Niestety, do nas pewnie nie dotrze. Trochę szkoda, bo akurat kolory lakierów ładniejsze niż w innych limitkach. :)

21 purple party 22 green lagoon 23 underwater love


 24 coral me beautiful 25 kiss of the mermaid

bransoletki na kostkę



żelowe wkładki do butów



ochronne żelowe plastry do japonek



separatory do malowania paznokci u stóp



14 komentarzy:

  1. ożesz, lakiery z pierwszego foto podbiły me serce, no nałogowiec!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapomniałam dodać, że kiedyś byłam bliska do Czech jechać po te podstawowe SYFy, jak jeszcze u mnie jedna szafa była :P potem wprowadzili, kupiłam dwa iiiii na tym się skończyło ;)

      Usuń
    2. No pierwsze trzy faktycznie super.Bardzo letnie kolory, chętnie bym przygarnęła.

      Usuń
  2. o jaaaa chcę te wszystkie kolorki oprócz zieleni! :-P

    OdpowiedzUsuń
  3. Te lakiery są super :D Szkoda, że do Polski raczej nie dotrą ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. dlaczego ma do nas nie dojść?

    OdpowiedzUsuń
  5. mogłaby do nas dotrzeć bo wygląda bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. lakiery bardzo fajny mają kolor, ale ostatnio mam jakiś uraz do essence

    OdpowiedzUsuń
  7. Lakiery mają cudne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam ten fioletowy z show your fett, jak była jeszcze dostępna w drugiej szafie. Nie kumam o.O

    OdpowiedzUsuń
  9. kolory lakierów bardzo mi się podobają, z chęcią zgarnełabym wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej!
    prowadzisz bardzo fajnego bloga! chyba zostane Twoją wierną czytelniczką;)
    obserwuję i czekam na rewanż:)
    Pozdrawiam!

    http://bllablaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. kolory lakierów mnie zachwyciły :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...