Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

czwartek, 26 kwietnia 2012

Rok!

http://blog.girlybubble.com/2011/05/24/cake-of-the-day-bee-cake/

Mówią, że to faceci zapominają o rocznicach. Tym razem ja biję się w pierś - trzy dni temu mojemu blogowi stuknął roczek.

Dziękuję Wam za Waszą obecność, za komentarze, za śmiechy z placków i filetów. A także za Wasze blogi, od których czasem nie mogę się oderwać. :)

Z tej okazji w przyszłymi miesiącu planuję spory konkurs, na razie zbieram pulę nagród... ;)

A na razie małe rozdanie. Jeśli pamiętacie mój nieszczęsny konkurs włosowy wiecie, że nagrody były trzy, a zgłoszenie jedno. Matematyka tu prosta - zostały dwa zestawy kosmetyków do stylizacji włosów od firmy Joanna:


Warunkiem wzięcia udziału jest bycie obserwatorem publicznym tego bloga, wypełnienie formularza niżej oraz udzielenie odpowiedzi na pytanie konkursowe. Dwie najciekawsze wygrywają.

Zgłaszać można się do 11 maja, zwycięzców wybiorę najpóźniej do 13 maja. Powodzenia! :)

7 komentarzy:

  1. Gratuluję!;)
    Ja obserwuję Twojego bloga od kilku miesięcy,ale absolutnie go uwielbiam :)
    I życzę jak najbardziej owocnego,dalszego prowadzenia bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. życzę jeszcze sto lat blogowania! ;) piękny wiosenny torcik ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję !!! I życzę dalszych lat blogowania :))

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkiego naj na kolejne lata :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...