Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

wtorek, 10 kwietnia 2012

Wibo - LE Magnetic You (zapowiedź)


Starając się nadążyć nie tylko z paznokciowymi trendami Wibo zdecydowało się na 'magnetyczną' kolekcję. 
Co prawda lakiery magnetyczne mnie absolutnie nie kręcą, ale fajnie że nie jest to jedyny element kolekcji - cienie wyglądają bardzo fajnie. 

Cienie Terracota

Wykonaj makijaż nowymi zestawami cieni Terracota, dzięki którym poznasz moc przyciągania spojrzeniem. W najmodniejszych odcieniach sezonu, rozświetlą Twój makijaż. Idealnie na letnie party!



 Lakiery magnetyczne i magnesy

Szukasz nowego pomysłu na manicure? Wypróbuj lakier z misją specjalną! Użyj jednego z lakierów w 4 fantastycznych kolorach oraz magnesu aby stworzyć na paznokciach efektowne pasy lub gwiazdy.


6 komentarzy:

  1. Widzę magnetyczne szaleństwo trwa ;) Również nie przypadł mi do gustu taki efekt.

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe, czy będą nadawały się do stempli :D

    OdpowiedzUsuń
  3. hm, jedno wiem na pewno, ten lakier ma cudny kolor! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie też nie kręcą magnetyczne lakiery ;).

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam jedną paletkę z serii Teracotta i jest genialna, całkiem możliwe, że na tą też się skuszę :) Do magnetycznych lakierów jakoś mnie nie ciągnie...

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...