Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

sobota, 1 września 2012

Essence - LE Class of 2013 (zapowiedź)


Wraz z niedalekim rozpoczęciem się szkoły Essence zapowiedziało nową, szkolną limitkę. Czerpie ona inspiracje z amerykańskich studiów i bractw. Zapowiada się nieźle, top mi się strasznie podoba! :)

Cienie w kredce:

01 want to be my freshman?, 02 school’s out forever, 03 blues of being cool

Lip tinty

01 alpha better gamma and 02 ready for rush week?

Transparentny puder do twarzy:

01 sheerleader

Róż do policzków

01 alpha better gamma

Top

01 college hero

Lakiery do paznokci

01 blues of being cool, 02 school’s out forever, 03 ready for rush week?, 04 alpha better gamma

Gumki do włosów


Kosmetyczka



38 komentarzy:

  1. Mnie spodobał się puder i kosmetyczka, mogliby pomyśleć o innych kolorach lip tintów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się podoba róż, puder i kredki 01 i 02. Tintom też się przyjrzę jak do nas dotrą:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba ;D A te gumki do włosów są boskie ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna kolekcja, ciekawe czy dostępna w naszych drogeriach

    OdpowiedzUsuń
  5. to ostatnie to torba, czy kosmetyczka? ;>

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się... gumki;D

    OdpowiedzUsuń
  7. gumki mi się najbardziej podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cienie w kredce i top ciekawie się zapowiadają

    OdpowiedzUsuń
  9. Propozycje bardzo fajne. Wszystko mi się podoba i jest godne uwagi. Cienie w kredce mnie zainteresowały, bo kiedyś miałam taką jedną z Oriflame i ją lubiłam. Może ta też okazać się fajnym gadżetem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne gadżety (gumki, kosmetyczka), reszta jakoś mnie nie zachwyca, ale pewnie jak zobaczę na półce zmienię zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Spróbowałabym cienia w kredce, tego różowego lip tinta i pewnie gumki do włosów kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gumki do włosów i dwa pierwsze cienie w kredce są po prostu cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cienie w kredce! Będą moje! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lakiery jak zwykle cudne. Ale najbardziej oczarowała mnie ta kosmetyczka:)

    OdpowiedzUsuń
  15. top, gumki i kosmetyczka są całkiem całkiem. ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. a ja sie chyba skusze na te gumki :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem ciekawa tych cieni w kredce ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. Nic mi nie wpadło w oko :( czekam na tą limitkę (mam nadzieję, że u nas będzie) co pokazywałaś ostatnio - Wild Craft :D

    OdpowiedzUsuń
  19. jedynie kosmetyczka i lakiery mi nie kuszą, ale reszta jak najbardziej !! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystko, wszystko wszystko mi się podoba! No, prócz niebieskiego cienia. : D

    OdpowiedzUsuń
  21. poproszę kredeczkę 01 i 02...reszta taka se ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Osobiście zaciekawił mnie Lip Tint ten jaśniejszy oraz Róż no i Kosmetyczka jest przesłodka :D

    Mam prośbę, jeśli masz czas zajrzyj do mnie i napisz jak podoba ci się wystrój bloga byłabym bardzo wdzięczna .:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gumki są urocze :) Po za tym podoba mi się to co zwykle w LE - róż i brokatowy top :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ja jestem oczarowana kredkami, rózem, pudrem, gumkani i lip tintem. :D Wszyswtko kupię jak będzie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne rzeczy w tej limitce. Ciekawe jak będzie z dostępnością w PL

    OdpowiedzUsuń
  26. Różowy lip tint będzie mój, stanowczo! ;-)
    http://lala-roz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajna limitka, kosmetyczka na 100?% musi być moja, niebieska kredka, różowy lip tint, top i jakiś lakier do paznokci i oczywiście róż do policzków też kupię, może jeszcze gumki do włosów, resztę sobie daruję.

    OdpowiedzUsuń
  28. Jedynie gumki mi wpadły w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Podoba mi się puder, top, gumki do włosów i lakiery :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...