Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

środa, 12 września 2012

GlossyBox wrzesień 2012


Wrześniowe pudełko zostało skomponowane aż w czterech wariantach. Związane jest to z metamorfozą, jaką przeszła strona Glossybox.pl i nowym profilem piękna, do którego wypełnienia byłyśmy namawiane. W tym miesiącu ekipa Glossy postawiła na pielęgnację, a moje pudełko wygląda tak:




1) BATH & BODY WORKS Balsam do ciała Pink Chiffon, pełny produkt (18zł/88ml)


Owocowo-piżmowy balsam, z którym wcześniej nie miałam okazji się spotkać. Ma bardzo mocny, słodki zapach, który może niektórych drażnić. Mi się na szczęście podoba. :)


2) FIGS & ROUGE Organiczny balsam do ust, pełny produkt (20zł/8ml)


Z tego się bardzo ucieszyłam - polowałam na te urocze retro balsamy, a dodatkowo podoba mi się zapach. :)


3) NUXE krem do skóry suchej i bardzo suchej, tubka 15ml (pełny produkt 109zł/50ml)


Wiem że były inne wersje tego kremu, więc dopasowano ten produkt do wypełnionego przeze mnie profilu piękna. Cieszy mnie to, może wreszcie jest szansa na bardziej pasujące do naszych potrzeb produkty. :)


4) PHYTO Ekspresowa odżywka utrwalająca kolor, tubka 50ml (pełny produkt 53zł/150ml)


A tu strzał przysłowiową kulą w płot. Dostałam odżywkę do włosów farbowanych, a calutkie życie mam naturalne. A szkoda, bo widziałam, że była też wersja do cienkich. :(


5) YOSKINE przeciwzmarszczkowy peeling szafirowy, tubka 40ml (pełny produkt 30zł/75ml)


Nie wiem, czy to już czas atakować zmarszczki, ale najwyraźniej tak. ;) Peeling pachnie przyjemnie a drobinki są jak bardzo miałki piasek. Akurat kończy mi się morelowy peeling do twarzy, więc ten na razie zajmie jego miejsce.


Wartość produktów z tego pudełka to około 105zł. 


17 komentarzy:

  1. Czekam aż wreszcie pojawi się inny wariant pudełka. Już niemal 10 dziewczyn opisało swojego GB i wszystkie miałyście jak dotąd to samo :) Niemniej życzę przyjemnego użytkowania :) Zwłaszcza ten balsam do ust mnie interesuje :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja wersja pudełka różni się tylko kremem NUXE - otrzymałam krem do skóry normalnej i mieszanej :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w tym miesiącu odpuściłam sobie GB. Kosmetyki fajne, jednak u mnie pewnie czekałyby na półce długie miesiące, zanim wreszcie bym się za nie zabrała. Tak więc cieszę się, że nie zamówiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja się zabrałam za projekt denko i idzie mi całkiem nieźle (będę się niedługo chwalić :])

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ogólnie tak, ale nie powiem, żeby mi dech zaparło. :P Gdyby nie ta odżywka to by było jeszcze lepiej :)

      Usuń
  5. Mam taką samą wersję i drobne wątpliwości odnośnie peelingu przeciwzmarszczkowego:)jak dotąd wydawało mi się, że na to jeszcze za wcześnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwszy raz widzę te produkty. wartość towarów dość wysoka, ale co się nie robi dla pięknego wyglądu. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam dokładnie takie samo pudełko ;) A z tą odżywką... widocznie jesteśmy w mniejszości :P A jeśli mieliby z każdym produktem dopasować się każdej z nas to wariantów musiałoby być nie 4 a kilkadziesiąt :P

    OdpowiedzUsuń
  8. szkoda, że nie ma nic z kolorówki :( ale balsam cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna zawartość. Ten balsamik do ust wydaje się być fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się zawartość tego pudełka, szczególnie balsam do ust i peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  11. produkty marki Phyto są świetne. stosuję je regularnie ;) szkoda,że trafił Ci sie produkt, który nie nadaje się do Twojego typu wlosów

    OdpowiedzUsuń
  12. Rzeczywiście balsam do ciała jest obłędny, ma cudowny zapach:) Peeling dobrze "ściera", a balsam do ust porządnie nawilża:) Podoba mi się coraz bardziej, chociaż na początku nie byłam zbyt entuzjastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mój balsam do ust jest stary?? rozwarstwiły się składniki

    OdpowiedzUsuń
  14. mój balsam do ust jest stary?? rozwarstwiły się składniki

    OdpowiedzUsuń
  15. balsam do ust świetny, ale czy Wasze balsamy tez maja takie maleńkie gródki??
    zapraszam na naszego bloga. beauty-kaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...