Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

niedziela, 9 września 2012

Kolejna porcja wyszukiwań na wesoło :)




Post w sam raz na leniwą niedzielę. Parę ciekawych wyszukiwań, które bardzo poprawiły mi humor, kiedy nadziałam się na nie w statystykach. Pisownia jak zawsze taka, jaką zastałam. ;)


pomadka o smaku piwa                      przyjemne z pożytecznym ;)

jak pomalować twarz tygryska              najlepiej ostrożnie - tygryskowi może się to nie spodobać

ciaska z niemiec cirkus

piję troche zmywacza do paznokci            jak tylko trochę to spoko

jak można zrobić mazane paznokcie

błyszczyk hean ajs beż                          i rołs gold!

jak zakończyć kreską na oku?

gruby zolto czarny paznokiec             a fuj!

kobiety z szerokim nosem

brzydko rzęsy

ile czasu używać różu mac                   aż do śmierci <3

pędzel żelowy

przechodzony kolor na paznokciach

 naszyjnik wampira

dwa inne profile twarzy

balsam w ciastku                             to chyba raczej przykra niespodzianka

mgiełki na pryszcze

nałogi na tle kosmetycznym

za gruby lakier na paznokciach

sexi portfel

sexi koreczki

psy śmiesznie

co można narysować na 1 kartce od niemieckiego                 ja z niemieckiego zawsze miałam mało notatek, więc rysunków zmieściłoby się wiele :D

efekt włochatego paznokcia

gdzie kupić znak polaka neon dla fryzjera

jens maslo phuket khao lak                           nie wiem.

kawa z rana                                    jak najbardziej!

pralina włosy

zakręcona frytka już tak nie idzie                     wielki powrót zakręconej frytki z poprzednich wyszukiwań :D

torebki lumpeksowe

 jak długo schnie lakier bezbarwny na samochodzie

pierwsze strony zeszytów

 jak powinna się powinna sie malować 12 latka

dziecko z łuskami                                 boję się zapytać

kombinacje z paznokci                          najlepiej alpejskie

25 komentarzy:

  1. haha uwielbiam czytać takie kwiatki! u mnie ostatnio mało oryginalnie... najnowsze to: pumeks gdzie trzyma ( no nie wiem jak się komu nie mieści to w piwnicy?)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bestyjka, ale to są z Twoich statystyk wpisy?? czy z google w ogóle?

    mają ludzie problemy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha no takie wpisy niektóre są bardzo bardzo śmieszne i podziwiam jak można niektóre wymyślić ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie no polski trudny język być :) ale "hean ajs" to mnie powaliło ahahaha też nie raz mam problem jak coś się pisze, bo używam tego słowa do mówienia tylko XD

    OdpowiedzUsuń
  5. O mamo! Ale się naśmiałam! :D

    przechodzony kolor na paznokciach - gorzej jak przydeptany :P

    Dobra taka dawka humoru :)

    OdpowiedzUsuń
  6. "pomadka o smaku piwa "- mąż byłby zachwycony:)

    OdpowiedzUsuń
  7. oj tam oj tam ;-D
    Gdybyście zobaczyli co mój mąż wpisuje w wyszukiwarce ... czasem ,wole nie patrzeć kiedy widzę go przed laptopem .
    Dla zainteresowanych przykład :
    facet w długich włosach i kapeluszu gra na gitarze
    lub
    w refrenie śpiewają jejejejejeje sej maj nejm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sympatycznie, mój też jest googlowym antygeniuszem :) Przynajmniej masz wesoło.

      Błyszczyk już heniek wypuścił http://www.joemonster.org/filmy/22671/Blyszczyk_o_smaku_piwa
      Poadka o smaku amaretto to by było coś ;]

      Usuń
    2. hahaha mam to samo, też niekiedy wpisuję głupoty w w google, a najlepsze jest, gdy wpiszę właśnie typu "piosenka nananana siabada" i wyskakuje mój cel poszukiwań :D

      Usuń
  8. haha :) niezłe :)
    ja niestety nie mam takich wyszukanych statystyk :PP żadne "friki" do mnie nie trafiają ;)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze zazdroszczę takich googlowych cudaków :)
    U mnie szczytem dziwactwa były brzydko pomalowane paznokcie i koty niecnoty. A tak to nuda :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakręcona frytka wymiata :D

    OdpowiedzUsuń
  11. "piję troche zmywacza do paznokci" hahaha :D fuj ;P

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziecko z łuskami mnie rozłożyło. Leżę i kwiczę!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zafrapował mnie efekt włochatego paznokcia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale że ktoś pije zmywacz? ło matko bosko

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj, też lubię patrzeć w swoje statystyki i czytać, dzięki jakim słowom ludzie do mnie trafiają :D

    OdpowiedzUsuń
  16. haha uśmiałam się po pachy:D

    OdpowiedzUsuń
  17. ale sie uśmiałam :D u nas takich nie ma :/
    I.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...