Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

niedziela, 30 września 2012

Essence - LE Wild Craft, eyebrow set


Zestaw do brwi z nowej edycji limitowanej od Essence to rzecz zdecydowanie warta uwagi. Głównie ze względu na to, że rzadko pojawiają się tego typu kosmetyki. A i brwi to często pomijany w makijażu rejon - sama biję się w pierś. Zwykle trochę obawiam się je ruszać, mając przed oczami wizję sztucznie odcinających się od całości, przesadzonych krech.

Swego czasu w swojej ofercie Essence miało Eyebrow stylist set, ale niestety został on wycofany. Tym razem poza dwoma kolorami matowych cieni do podkreślenia brwi jest jeszcze trzeci - lekko lśniący do rozświetlenia łuku.


Kolory są w sam raz do brwi - matowe, nie za mocno napigmentowane, nie osypują się. Raczej ciężko będzie zrobić sobie nimi krzywdę.


Małe porównanie do wspomnianej wcześniej paletki. Opakowanie jest zdecydowanie ładniejsze i solidniejsze. Ogromny plus także za pędzelek, tym razem nie jest taki sztuczny i korzysta się z niego o wiele przyjemniej. Tym razem nie ma dołączonych szablonów do brwi, ale i tak z nich wcześniej nie korzystałam więc strata jest mała.


Pierwsze trzy swatche to paletka z WC, dwa ostatnie to paletka wycofana już ze stałej oferty:


Czas na zdjęcie poglądowe 'przed i po'. Należę do osób, które boją się podkreślać brwi, bo często mam wrażenie, że efekt jest zbyt mocny i że rzucają się w oczy bardziej niż bym tego chciała. Tym razem jest zupełnie inaczej, bardzo polubiłam się z tą paletką. Zdecydowanie brać, jak tylko się pojawi! :)




EDIT:
Niezawodna Zoila uświadomiła mnie, że zestaw ze stałej oferty dalej jest w sprzedaży. :D

44 komentarze:

  1. czuję się zdecydowanie namówiona :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiedz mi... Już w Naturach można dorwać tę limitkę?

    OdpowiedzUsuń
  3. będe się na pewno czaić, bo chciałam tę starą wersję i jej nie złapałam...

    ps. będziesz na otwarciu m&S? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecież zestaw do brwi z Essence nadal jest w sprzedaży. Tylko w drugiej szafie.
    Paletka wygląda całkiem nieźle, choć i tak najbardziej podoba mi się ta z Catrice.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serio? byłam święcie przekonana, że wycofali :o

      Usuń
    2. Widziałam go ostatnio, nawet specjalnie sprawdziłam na stronie Essence - jest w zakładce Oczy/Mini niezbędniki

      Usuń
    3. no to grejt.
      muszę to w końcu kupić, bo mi serio to wycofają:D

      Usuń
    4. Ale z tego co pamiętam to zestaw do brwi jest teraz chyba w drugiej szafie - może dlatego nie widziałaś?

      Usuń
  5. Ja co najwyżej mogłabym go używać do rozjaśnienia swoich brwi :D
    Niemniej wygląda bardzo ładnie i naprawdę fajny efekt jest na Twoich brwiach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny zestawik, jednak ja wolę hennę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę definitywnie zainwestować w takie cacko..
    Mam bardzo jasne brwi, a chciałabym je podkreślić jakoś.
    Lepiej cień czy henna?
    Pozdrawiam,
    Sugar Rhyme
    Możesz mnie znaleźć na : sugarhyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie za słabo napigmentowane :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda na naprawdę dobry zestaw. Ja sama używam obecnie cienia z Inglota i chyba pozostanę mu wierna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. chyba kupię. ile mnie więcej kosztuje/będzie kosztował?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zestaw kosztował 2,65€ czyli u nas podejrzewam że cena to około 12zł będzie :)

      Usuń
  11. Całkiem fajnie to wygląda i jakie fajne opakowanie :)
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Posiadam `starą` wersję i używam nadal, codziennie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam starszą wersję i codziennie używam jaśniejszego koloru. Gdy nowa pojawi się w Naturze kupię dla porównania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna paletka, właśnie takiej szukam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo przydatna rzecz. Chyba muszę sobie taką sprawić do moich niesfornych brwi:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdecydowanie kupię. Mam podobne wrażenie, co Ty - że gdy podkreślam brwi, za bardzo rzucają się w oczy. Takie delikatne cienie powinny mi odpowiadać (:

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja to chcę, chcę, chcę chcę! Ale jeszcze w PL nie przyuważyłam Wildcraft.

    OdpowiedzUsuń
  18. Co powiesz na akcję: PAŹDZIERNIK - MIESIĄCEM MASECZEK? Może się przyłączysz?

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeżeli ta limitowanka będzie w Polsce to na pewno rzuce się na to ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam tą pierwszą paletkę z Essence i strasznie mnie wkurzało jej dziadowskie opakowanie. Masakra. Na dodatek rozklekotała mi się totalnie po miesiącu używania, pędzelek do bani, szablony też, kolory coś mi nie pasowały:P aż w końcu kupiłam ten zestaw z Catrice i przepadłam, teraz nie wyobrażam sobie nie podkreślenia brwi:) (z natury mam dość jasne brwi, a ciemne rzęsy no i jakoś tak muszę te brwiska zawsze ciut przyciemnić:P) I mimo, że set z Catrice ma się bardzo dobrze, jestem pewna że tą nowość z Essence kupię. Podobają mi się odcienie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. ciekawa jestem kiedy ta limitka wejdzie u mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak dla mnie chyba będzie jednak za jasny, a szkoda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem blondynką, a i tak wolę ciemniejsze odcienie. Zdecydowanie lepsze kolory ma ta stara paletka Essence!

      Usuń
  23. kurcze, dla mnie mogą być za jasne, a ostatnio rozglądam się za czymś do podkreślenia brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam zestaw ze stałej oferty między innymi za to, że jest wydajny. Nie będę więc brać niczego na zapas, poza tym pigmentacja jest całkiem słaba :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardziej mi się ta stara podobała, ta jest zbyt delikatna. Ale może się skuszę na Catrice :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...