Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

wtorek, 25 września 2012

Essence - LE Hot Winter Drinks, 24h hand protection balm (zapowiedź)


Rzadko ekscytuję się kremami do rąk, ale tym razem nie przejdę koło nich obojętnie. Mówię oczywiście o zimowej linii balsamów Essence, inspirowanych rozgrzewającymi napojami.

Karmelowa gorąca czekolada, Jabłkowo-cynamonowy poncz i Piernikowo-herbaciana latte to trzy wersje zapachowe, jakie w tej serii spotkamy. Mam gorrrrącą nadzieję, że trafią do nas, bo kupię je wszystkie. :)


29 komentarzy:

  1. Juz sobie wyobrazam jak pieknie pachna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wzięłabym wszystkie! Oby tylko trafiły do Polski :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jabłko z cynamonem... moja ulubiona mieszanka ;) ciekawa jestem recenzji ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. oj, ja też bym chciała :)

    zapowiadają się smakowicie :P

    OdpowiedzUsuń
  5. a u mnie jak na złośc zamkneli Nature i od miesiąca mam przymusowy szlaban na kosmetyki Essence i Catrice :) Ciekawe czy te cudeńka do nas trafia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kremów do rąk nigdy za wiele :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Oby u nas były dostępne :) Ślinię się na samą myśl o nich!

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam nadzieję, że do nas dotrą, bo zapachy brzmią cudownie... Kupię je wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. omnomnom ! <3 mój nowy must have :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. ooo piernikowy krem do rąk, brzmi nieźle!

    OdpowiedzUsuń
  11. :D wszystkie muszą być moje:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba skuszę się na piernikowy i cynamonowy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakiś czas temu gdzieś w otchłani internetu (prawdopodobnie był to jakiś zagraniczny blog) widziałam listę krajów gdzie kremy mają się pojawić. Niestety nie było na niej Polski... Mam nadzieję, że to jakieś niedopatrzenie!
    Jednego jednak możemy być pewni- prędzej czy później zawitają na allegro.

    OdpowiedzUsuń
  14. jeśli lubisz takie zapachy to polecam z firmy sweet secret - banan i kokos, zapach powala.

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam zimowe wersje kremów do rąk, ale nie lubię zapachu cynamonu. od dzieciństwa ;) więc wybrałabym czekoladę z karmelem (♥) i pierniczkowo-herbacianą latte. w zeszłym roku kupiłam pomarańczę z goździkami od Oriflame, ale już się kończy :C

    OdpowiedzUsuń
  16. jak tylko będą u nas dostępne to rzucam się na wszystkie 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  17. o matko muszę je mieć ! oby trafiły do Polski:)

    OdpowiedzUsuń
  18. O rany, chciałabym chociaż jeden! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jabłko z cynamonem mnie interesuje;) jak nie u nas to u sąsiadów go sobie kupię;)

    OdpowiedzUsuń
  20. KARMELOWA GORĄCA CZEKOLADA! Nie wierzę! ;D

    http://www.wieszaknawybiegu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Przerażają mnie tak smakowicie pachnące kosmetyki. Czasem czuję, że nie wytrzymam i, że muszę skosztować... Na szczęście pomimo hipnotyzującego zapachu zachowuję tyle świadomości, żeby sie powstrzymać... Jak lubisz takie 'słodycze' to polecam Body Shop- ostatnio zaopatrzyłam się w waniliową mgiełkę do ciała. Mmmm... ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. kurcze czemu to tak apetycznie brzmi ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. aaa zapachy idealne dla mnie <3 uwielbiam ! :) czekam na to ;)

    www.naliex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. wyglada zachecajaco to fakt!!! :)


    www.fancyicon.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Chętnie bym je wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  26. brzmi świetnie, a zapach pewnie niesamowity!
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...