Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

wtorek, 20 marca 2012

Golden Rose - Holographic Color nr 119 ciemny stalowy


Wczoraj pokazałam Wam zbliżenie pewnego lakieru. Było wiele różnych strzałów i kilka z Was trafiło, że jest to holograficzny lakier Golden Rose (a jedna taka to pamiętała o mojej rozpuście z okazji darmowej przesyłki - najs, Zoiluś ;) ). Co do numeru zgadła osoba z nickiem... Konsultantka Golden Rose. A to niespodzianka. :D



Jak powiedziałam a, tak powiem i b. Czas napisać co nieco o tym cudzie. Kolorów wzięłam sześć, ale na razie pokażę Wam odcień 119 - ciemny stalowy.

Buteleczka mieści 5,5 ml szybkoschnącego, holograficznego lakieru. Według informacji na etykiecie wystarczy jedna warstwa, ale nie oszukujmy się - dwie są w sam raz (chyba, że np jedna warstwa na czarną bazę). Lakier faktycznie schnie szybko, absolutnie nie ma się do czego przyczepić.

Na paznokciach wygląda elegancko:


Ale prawdziwa magia zaczyna się, jak padnie na niego światło:


A więc teraz nastąpi... bombardowanie zdjęciami!









Kupiłam je na stronie Golden Rose, po 7 zł za sztukę. I jestem zakochana.


40 komentarzy:

  1. śliczny kolor. zazdroszczę ci paznokci...takie ładne. ja tam obżeram :(
    obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny, mam podobny z Lovely :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudo !!! Uwielbiam holosie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny :) też go mam i uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. niesamowicie się błyszczy w słońcu :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Łaaaaadny! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Łoł ale się prezentuje skubaniec :) Będę musiała go gdzieś złapać, śliczny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam nr 103 i przy dwóch warstwach widać końcówki. :( a to z lakierem bazowym (nieważne, czy warstwa kryjąca bardziej, czy mniej) spokojnie starcza jedna grubsza.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie się prezentuje:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięęęęęęęęęęęęękny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam to cudo:) W ogole muszę powiedzieć, że uwielbiam twój nagłowek:D:D

    OdpowiedzUsuń
  12. skąd wy bierzecie te lakiery? ja szukam i suzkam i nie ma ;(((((((

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny. drobinkami identyczny jak holograficzne eveline :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. ten lakier jest swietny! poluje na niego tylko ze w innym odcieniu ale niestety nigdzie nie ma :( musze tak jak ty chyba na ich str zamowic. pozdrawiam :) świetny blog!!

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo mi się podoba, ale u kogoś :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie wygląda :) kupiłam jakiś czas temu 2szt ale jeszcze nie wypróbowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny blog !!! , Na pewno będę zaglądać częściej :) :* obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  18. prześliczny! :)
    a jak ze zmywaniem? tak jak z brokatami?? :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie - zmywa się fantastycznie, nie ma żadnego problemu :)

      Usuń
  19. jaki piękny lakier *.*
    http://laggerfeld.blogspot.com/
    zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten kolor jest identyczny (wiem, bo miałam oba) jak ten z limitki Essence Gothic girl sprzed kilku lat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na tą limitkę nie trafiłam - zachorowałam na essencomanię trochę później :)

      Usuń
  21. Jest pieeekny :D
    Od dawna wpisany na moja chciejliste, mam nadzieje ze go znajde stacjonarnie.
    Pewnie tak, tylko musze sie zabrac bardziej za to szukanie, a te zdjecia na pewno mi pomoga ;)
    Czy on sam w sobie ma taki piekny jakby szklany polysk czy to jakis top jest na nim?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nakładałam żadnego topu, bardzo ładnie lśni sam z siebie :)

      Usuń
    2. Tak mnie zmotywowalas tymi zdjeciami ze sie az wybralam do sklepu golden rose i zanabylam ;)
      Jeszcze nie malowalam.
      Czy masz inne kolorki i czy beda swatche? ;)
      Jej, jak ja lubie hololakiery :D

      Usuń
    3. mam jeszcze 5 innych kolorów :) więc jak najbardziej będą zdjęcia!

      Usuń
    4. Juz sie nie moge doczekac :)
      Pomalowalam sie moim GR, w cieniu ten lakier jest ladny, szary z drobinkami, ale w sloncu po prostu powala, dajac efekt teczy przy poruszaniu, jest po prostu boski!
      Nie wiem czy to tylko kwestia ciemnego odcienia, ale jest duzo bardziej holo niz eveline ktore mam.
      Tylko u mnie nie wyszedl oczywiscie taki szklany polysk, zawsze gdzies zadrapie juz takie prawie wyschniete pazury i potem mam rysy ;)

      Usuń
  22. Czy ja dobrze kojarzę, że jesteś z Wrocka? :D Jeżeli tak to gdzie dorwałaś ten lakier we Wrocławiu? Ja nigdzie nie widziałam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam w sklepie internetowym Golden Rose :)

      http://goldenrose-styl.pl/sklep/

      Usuń
    2. We Wrocławiu mamy wiele punktów sprzedaży naszych produktów, zapraszam na naszą stronę internetową, gdzie są siedziby wszystkich placówek: http://www.goldenrose.pl/sklepy-dolnoslaskie.html

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...